M4 en klassiekjes

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Shrek

Re: M4 en klassiekjes

Bericht door Shrek »

hij stond aan de kant van de hanswijkdries
260689

Bericht door 260689 »

gisteren 3 rode M4 gezien in bundel van schaarbeek
treinbruno

Bericht door treinbruno »

De M4'en van dendermonde staan er nog altijd en het zijn er nog altijd 4 :D
Afbeelding
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Naar wat ik een maand terug hoorde waren er nog 3 in de CW Mechelen en 4 op Dendermonde-Brussel, als deze weg zijn, zijn de laatste rode M4'en weg.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
msts.be

Bericht door msts.be »

Gisteren (11 februari) reden de 4 rode M4'en nog steeds in de P-trein Dendermonde-Brussel Luxemburg. Het zal in ieder geval niet lang meer duren voor deze ook gaan verdwijnen.. ik hoop het althans, want dan kan men eindelijk beginnen aan de modernisering van de Breaks (waarvan het prototype, de 308 zo stilletjes aan de CW moet gaan verlaten.. :roll: )
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Als die nog niet vastgeroest is aan de rails van CW Mechelen :lol:

Vraagje: als de CW Mechelen tegen 2018 verdwijnt, wie gaat dan die projecten afwerken?

BDJ
msts.be

Bericht door msts.be »

In Cuesmes gaat men zich met de M5'en bezighouden, en wie weet kan men in Salzinnes ook nog een deel doen ofzo.. Maar gaat de volledige werkplaats verdwijnen ? Ik dacht maar een deel ervan, en dat een ander deel nieuw gebouwd wordt, of anders worden die activiteiten van de afgebroken gebouwen naar andere CW verhuisd..
Steven

Bericht door Steven »

Bartjedj schreef:Als die nog niet vastgeroest is aan de rails van CW Mechelen :lol:

Vraagje: als de CW Mechelen tegen 2018 verdwijnt, wie gaat dan die projecten afwerken?

BDJ
Wie zegt dat de cw in mechelen weg gaat?
Het is niet omdat er daar een bypass komt en een nieuw station dat ze een bedrijventerrein van ettelijk hectaren zomaar gaan wegdoen hoor, je beseft echt niet hoe groot dat domein is.
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Dat heb ik uit betouwbare bron: Onder Den Toren, het infomagazine van Stad Mechelen.

BDJ
Steven

Bericht door Steven »

Bartjedj schreef:Dat heb ik uit betouwbare bron: Onder Den Toren, het infomagazine van Stad Mechelen.

BDJ
dat magazine word geschreven door iemand van de stad neem ik aan en die moet de info krijgen van de spoorweg, CW mechelen sluiten zonder een gelijkaardige werkplaats ergens anders neer te poten lijkt me echt wel uit de lucht gegrepen.
Shrek

Bericht door Shrek »

Steven schreef: dat magazine word geschreven door iemand van de stad neem ik aan en die moet de info krijgen van de spoorweg, CW mechelen sluiten zonder een gelijkaardige werkplaats ergens anders neer te poten lijkt me echt wel uit de lucht gegrepen.
Het terrein daar is wel heel groot, volgens mij kunnen ze even "goed" werken met de helft van de oppervlakte. Maar als ze dat helemaal wegdoen, waar moeten de treintjes dan hun groot onderhoud krijgen? :P
Steven

Bericht door Steven »

de oppervlakte die ze nodig hebben aan de kant van de cw stelt niks voor tov de totale oppervlakte van dat gebied.
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Ok, ik neem mijn woorden terug.

BDJ
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Een week terug was er in het VTM nieuws een berichtje dat er in Mechelen een spiksplinternieuwe loods geopend is. (Je zag dan een I11 binnenrijden onder aanwezigheid van Inge vervotte en Mr Descheemaeker...).
De CW Mechelen zal dus niet zo gauw sluiten :wink: .
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
poyaud

Bericht door poyaud »

Hier effe bijzetten ;

Het laatste gemoderniseerde M4 rijtuig zal binnen enkele weken Mechelen verlaten.
het gaar hier om een 1ste klasse rijtuig+pakwagen.

Kleine nummer ; 58033
Afbeelding
Plaats reactie