normaal kan dit niet
en ik zie dat het laatste stuurrijtuig er ook niet is
waarschijnlijk is er iets kapot aan die twee stuurijtuigen en gaan zijn ze de overige wagons
ergens laten staan tot de stuurrijtuigen gemaakt zijn
b-loc schreef:normaal kan dit niet
waarschijnlijk is er iets kapot aan die twee stuurijtuigen en gaan zijn ze de overige wagons
in dit geval spreken we van motorbakken, aangezien aan beide kanten motoren voorzien zijn. een stuurrijtuig is een rijtuig zonder eigen motorisatie. maar als tussen motorbak en eerste rijtuig een klassieke trekhaak geplaatst is dan zie ik geen technisch probleem waarom deze loc de sleep niet aan de haak zou kunnen hebben.
b-loc schreef:normaal kan dit niet
in dit geval spreken we van motorbakken, aangezien aan beide kanten motoren voorzien zijn. een stuurrijtuig is een rijtuig zonder eigen motorisatie. maar als tussen motorbak en eerste rijtuig een klassieke trekhaak geplaatst is dan zie ik geen technisch probleem waarom deze loc de sleep niet aan de haak zou kunnen hebben.
ik wist eigenlijk niet hoe die motorblokken noemde
dit kan natuurlijk wel alleen met het eerste en het laatste rijtuig, de rijtuigen daartussenin kunnen niet zomaar uit elkaar en zeker niet zomaar achter een loc gehangen worden
Shrek schreef:dit kan natuurlijk wel alleen met het eerste en het laatste rijtuig, de rijtuigen daartussenin kunnen niet zomaar uit elkaar en zeker niet zomaar achter een loc gehangen worden
Zijn dan ook gemeenschappelijke draaistellen zoals bij Eurostar en nog zoveel ander materieel.
de motorbakken hebben hun eigen draaistellen en kunnen aldus rijden, maar de rijtuigen zitten net zoals eurostar en andere tgv produkten met gemeenschappelijke draaistellen tussen de rijtuigen (vandaar ook hun kortere lengte)