Mooi weer, een hele dag vrij en daar bovenop nog eens ferm goesting om wat foto's te nemen. Genoeg redens om er een keer dagje op uit te trekken.
De trip ging eergisteren (20/02) richting Ekeren. Iets na 10 kwam ik met de varkensneus aan in Ekeren station.
Het begon met een wandeling richting Y Schijn. Daar vielen er geen foto's te maken, want alles staat vol met geluidsmuren. Dan ben ik maar terug gekeerd en heb ik koers gezet naar de bocht van Ekeren. Onderweg kreeg ik bericht dat er een 55 onderweg was! Een reden te meer om goed door te wandelen.

Nog een keer mislopen en uiteindelijk komen we terug aan lijn 27A. Net op dat moment komt de 5505 met brullende motor door de bocht gereden. Een ware streling voor oor en oog

! Dan ben ik maar verder gewandeld met de hoop dat hij zou terugkomen en jawel een tijdje later wilde de 5505 nog eens poseren voor mijn lens:

Ook deze twee zusjes waren van de partij:

Deze 26 wilde ook nog even op de foto:

Na een paar uurtjes in de bocht werd het tijd voor iets anders. Een half uurtje doorwandelen en we komen op het bekende punt in Sint-Mariaburg. Jammergenoeg was de boom gesnoeid, maar niet getreurd. We kunnen nog altijd foto's maken.
Spijtig genoeg was iedere varkensneus in een andere kleur gestoken. Die foto's zwier ik niet online.
Ondertussen komt de benelux nog eens piepen

Nog een leuke combinatie als afsluiter

Hopelijk hebben jullie ervan genoten! Laat het gerust weten
Groeten!