Badankt voor de info!sncf-sncb schreef:Ja.
Groeten,
Joris De Mol
Badankt voor de info!sncf-sncb schreef:Ja.
Soort ledig-mat-overbrenging of zo waarschijnlijk?sncf-sncb schreef:Oh die waren heel de rit al afgesloten en in Kufstein werden die er opeens afgekoppeld.
Dan heb je waarschijnlijk niet goed gekekensncf-sncb schreef:Bij aankomst in Etterbeek was het mijn bedoeling om naar de Colruyt supermarkt te gaan, probleempje: Die was nergens te vinden...
Dat is overigens de Colruyt Oudergem. Die van Etterbeek zelf ligt in het centrum van de gemeente (de VUB en het station Etterbeek liggen eigenlijk zelfs al in Elsene, ver van centrum Etterbeek).msts.be schreef:Dan heb je waarschijnlijk niet goed gekekensncf-sncb schreef:Bij aankomst in Etterbeek was het mijn bedoeling om naar de Colruyt supermarkt te gaan, probleempje: Die was nergens te vinden...Nee, ik weet waarom je het niet vond: je verwacht dat de Colruyt direct op de Generaal Jacqueslaan ligt (waar je uitkomt als je het station van Etterbeek verlaat) , maar die ligt feitelijk aan de achterkant van de VUB (waar onze gebouwen Y en het Cultuurcafé zijn), kant Triomflaan. Dat is toch zo'n 500m stappen, en je ziet hem enkel maar goed in de Triomflaan zelf of als je van onze campus komt..
Inderdaad, erg jammer. 2 jaar geleden gelukkig nog wel.sncf-sncb schreef: Hij rijd helaas niet meer met I5'en.
Ik dacht ooit gehoord te hebben dat de I5'en zeer betrouwbaar waren, betrouwbaarder dan de I6'en zelfs...Bartjedj schreef:Hoezo geen verwarming? Die wagons hadden tot op het laatste verwarming, uitzonderingen te na gelaten.
BDJ
dan zal dat niet meer lukken met de bergland expressEen van mijn toekomstdromen....