Test reeks 18
Test reeks 18
Vandaag zou voor de eerste keer een testrit plaats vinden met het eerste exemplaar van de nieuwe reeks 18.
De testen vinden enkel vandaag plaats op de lijn tussen Luik en Oostende.
Na deze eerste testen zal de lok terug naar de fabriek van Siemens worden gebracht.
De lok zal getest worden als tweede lok in IC 534 Luik-Oostende (vertrek 11.57u) en IC 515 Oostende-Luik (vertrek 15.43u)
Na deze eerste testen zal de lok terug naar de fabriek van Siemens worden gebracht.
De lok zal getest worden als tweede lok in IC 534 Luik-Oostende (vertrek 11.57u) en IC 515 Oostende-Luik (vertrek 15.43u)
Re: Test reeks 18
Heel interessant! Het zou me verbazen, maar zou deze 18 al in de NMBS-kleuren staan?
Inderdaad, de lok is al in de definitieve kleuren geschilderd, dus een unieke kans voor de fotografen!MIVB-reiziger schreef:Heel interessant! Het zou me verbazen, maar zou deze 18 al in de NMBS-kleuren staan?
keep on dreaming
weinig geloof aan dergelijke grappen die ze elk jaar proberen uit te halen.

zelden iemand gezien die mij onmiddelijk wil geloven.Shrek schreef:ma steven moet ge da nu zeggen
En ik was voor de niet-oplettenden onder ons nog zo vriendelijk om een kleine tip te geven met die (totaal onzinnige) opmerking over de NMBS-kleuren... 

Adler schreef:Vandaag zou voor de eerste keer een testrit plaats vinden met het eerste exemplaar van de nieuwe reeks 18.

Ben je zeker dat het een grap is, ik heb hem gisteren gespot in de bundel van Athus, net uit een trein met oorprong Munchen gehaald!
Voor diegenen die het niet geloven:
Het is de versie van portugal, maar hij komt al wat testritjes rijden tussen Florenville en Bertrix, net zoals de traxx ooit gedaan heeft.

Toch iemand die mij gelooft.13'erke schreef:Ben je zeker dat het een grap is, ik heb hem gisteren gespot in de bundel van Athus, net uit een trein met oorprong Munchen gehaald!
Voor diegenen die het niet geloven:Het is de versie van portugal, maar hij komt al wat testritjes rijden tussen Florenville en Bertrix, net zoals de traxx ooit gedaan heeft.
euh athus en luik liggen een eind uit elkaar om te starten
de kleuren van de nmbs zien er anders uit
de locs zijn verschillend van wat onze reeks 18 gaat worden (monospanning <=> meerspanningsloc)
de kleuren van de nmbs zien er anders uit

de locs zijn verschillend van wat onze reeks 18 gaat worden (monospanning <=> meerspanningsloc)
In vergelijking met de originele Taurus vind ik dit zo maar "triest" lokje.13'erke schreef:Ben je zeker dat het een grap is, ik heb hem gisteren gespot in de bundel van Athus, net uit een trein met oorprong Munchen gehaald!
Het is de versie van portugal, maar hij komt al wat testritjes rijden tussen Florenville en Bertrix, net zoals de traxx ooit gedaan heeft.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
13'erke schreef:...Het is de versie van portugal, maar hij komt al wat testritjes rijden tussen Florenville en Bertrix, net zoals de traxx ooit gedaan heeft.

ok, je hebt gewonnen. Je kunt ze hier toch ook niets wijsmaken heHurlet schreef:13'erke schreef:...Het is de versie van portugal, maar hij komt al wat testritjes rijden tussen Florenville en Bertrix, net zoals de traxx ooit gedaan heeft.België = 1.435, Portugal = 1.668!

Foto is even geleend van http://www.railcolor.net (zo is de juiste bron ook vermeld)