Nu heeft het voor mij nog weinig zin om naar Kinkempois te gaan, dan maar hopen op wat Astridekes.

Ja, dat klopt, maar dat was de moordactie in FAZ, van Kinkempois heb ik enkel nog maar gehoord dat ze op het 'verlanglijstje' staan van de schroothandelaar...Steven schreef:sorry ben effe gaan opzoeken, zijn dus recentelijk gesloopt 1801/2554/2305/2511/5308/5525, foto's te zien in op de baan.
In Kinkempois zijn de 9211, 9143 en 2 hersporingskranen gesloopt. Het stond ook in ODB, als iemand dat eens wil controleren?Joris schreef:Hallo,Ja, dat klopt, maar dat was de moordactie in FAZ, van Kinkempois heb ik enkel nog maar gehoord dat ze op het 'verlanglijstje' staan van de schroothandelaar...Steven schreef:sorry ben effe gaan opzoeken, zijn dus recentelijk gesloopt 1801/2554/2305/2511/5308/5525, foto's te zien in op de baan.
Er is dus blijkbaar nog hoop...
Groeten,
Joris De Mol
In "OP DE BAAN" nr 84 van april 2008 staat vermeldt dat de 9211 en 9143 verschroot zijn in Kinkempois.Bert schreef:In Kinkempois zijn de 9211, 9143 en 2 hersporingskranen gesloopt. Het stond ook in ODB, als iemand dat eens wil controleren?Joris schreef:Hallo,Ja, dat klopt, maar dat was de moordactie in FAZ, van Kinkempois heb ik enkel nog maar gehoord dat ze op het 'verlanglijstje' staan van de schroothandelaar...Steven schreef:sorry ben effe gaan opzoeken, zijn dus recentelijk gesloopt 1801/2554/2305/2511/5308/5525, foto's te zien in op de baan.
Er is dus blijkbaar nog hoop...
Groeten,
Joris De Mol
Ha Bert, Dat is goed.Bert schreef:Bibke, ik heb ODB thuis liggen, maar niet op mijn kot waar ik tijdens de week vertoef.
Ik ga het navragen.Dietrich schreef:Al van plan geweest abonnee te worden, maar telkens weer vergeten in feite.
Als je nu abonneert (jaar), krijg je dan ook de voorbije edities van 2008?