MEETING, de nabeschouwingen

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
13'erke

Re: MEETING, de nabeschouwingen

Bericht door 13'erke »

nog eens bedankt voor de geweldige meeting Steven, dit moeten we zeker nog eens doen (en dan brengen we wat extra glazen, schuifdeur en een nieuwe barbequetang (of was het een wichelroede, Sven? :lol: )mee)

en een claxon voor den Tommy :lol: :lol:
Shrek

Re: MEETING

Bericht door Shrek »

Wover schreef:Was Shrek er? Ik was vandaag aan het werk en toen ik daarnet mijn GSM opzette kreeg ik van hem een bericht aan waarin hij vroeg waar het nu eigenlijk was, dat hij het niet vond :P.

Hopelijk is hij er nog geraakt?
Jaja ik heb het uiteindelijk wel gevonden :mrgreen: tis wel een feit dat ge bij steven in de straat heel lang kunt rondrijden :lol:
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Merci Fles! :D
Nog een bedankje aan Steven uiteraard voor alles! :wink:
Trainspotterke

Re: MEETING

Bericht door Trainspotterke »

Shrek schreef:
Wover schreef:Was Shrek er? Ik was vandaag aan het werk en toen ik daarnet mijn GSM opzette kreeg ik van hem een bericht aan waarin hij vroeg waar het nu eigenlijk was, dat hij het niet vond :P.

Hopelijk is hij er nog geraakt?
Jaja ik heb het uiteindelijk wel gevonden :mrgreen: tis wel een feit dat ge bij steven in de straat heel lang kunt rondrijden :lol:
Inderdaad! :P Wij hebben met de auto ook eerst een Siteseeing-tour door Merchtem gedaan. :lol:
Fles

Bericht door Fles »

ik heb op weg naar het station ook een rondje extra gelopen :oops:
Steven

Bericht door Steven »

tja met die 10€ kom ik zeker toe, volgens wa ik op het kasticket had staan en gedeeld door 15 :-)
nu heb ik wel extra kosten niet meegeteld, nieuw gazon, nieuw schuifraam, twee nieuwe glazen, nieuwe bbq-tang.
tja dat zal dan toch nog eens minstens 10€ zijn vrees ik (per persoon wel te verstaan he) :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
Tommyken

Bericht door Tommyken »

13'erke schreef:nog eens bedankt voor de geweldige meeting Steven, dit moeten we zeker nog eens doen (en dan brengen we wat extra glazen, schuifdeur en een nieuwe barbequetang (of was het een wichelroede, Sven? :lol: )mee)

En wat moet ik er mee doen ? :D

Mee communiceren toch niet zeker ? 8)
tt44ta46

Bericht door tt44ta46 »

Nieuw schuifraam, tssssss, profiteurreke, wist je dat ze veel geld vragen voor profielglas!!!
Steven

Bericht door Steven »

tt44ta46 schreef:Nieuw schuifraam, tssssss, profiteurreke, wist je dat ze veel geld vragen voor profielglas!!!
tja ik ben niet tegen da raam aangelopen he :-)
2012
Contacteer:

Bericht door 2012 »

13'erke schreef:nog eens bedankt voor de geweldige meeting Steven, dit moeten we zeker nog eens doen (en dan brengen we wat extra glazen, schuifdeur en een nieuwe barbequetang (of was het een wichelroede, Sven? :lol: )mee)

Een schuifdeur is ni nodig want daar is geen schade aan... die 2 glazen en tang zijn wel per total :lol: Maar daar zit ik ni voor tussen

Voor tommy ne claxon zonder geluid, dan stoort em de grote mensen niet meer :twisted:
Bibke

Bericht door Bibke »

2012 schreef:

Een schuifdeur is ni nodig want daar is geen schade aan... die 2 glazen en tang zijn wel per total :lol: Maar daar zit ik ni voor tussen

Voor tommy ne claxon zonder geluid, dan stoort em de grote mensen niet meer :twisted:
Wat heeft Tommy toch misdaan? Ik begin compassie met hem te krijgen, zo nen brave gast.
Fles

Bericht door Fles »

Bibke schreef:Wat heeft Tommy toch misdaan? Ik begin compassie met hem te krijgen, zo nen brave gast.
Da's maar schijn ze :twisted:
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Tja.... I love the (h)Tooters hehe ....

Modelbouw met geluid is inderdaad niets voor mij, zeker niet met al die claxons .. hehe :wink:
Steven

Bericht door Steven »

Tommyken schreef:Tja.... I love the (h)Tooters hehe ....

Modelbouw met geluid is inderdaad niets voor mij, zeker niet met al die claxons .. hehe :wink:
blijf er dan ook af :-) :mrgreen:
Plaats reactie