en een claxon voor den Tommy

Jaja ik heb het uiteindelijk wel gevondenWover schreef:Was Shrek er? Ik was vandaag aan het werk en toen ik daarnet mijn GSM opzette kreeg ik van hem een bericht aan waarin hij vroeg waar het nu eigenlijk was, dat hij het niet vond.
Hopelijk is hij er nog geraakt?
Inderdaad!Shrek schreef:Jaja ik heb het uiteindelijk wel gevondenWover schreef:Was Shrek er? Ik was vandaag aan het werk en toen ik daarnet mijn GSM opzette kreeg ik van hem een bericht aan waarin hij vroeg waar het nu eigenlijk was, dat hij het niet vond.
Hopelijk is hij er nog geraakt?tis wel een feit dat ge bij steven in de straat heel lang kunt rondrijden
En wat moet ik er mee doen ?13'erke schreef:nog eens bedankt voor de geweldige meeting Steven, dit moeten we zeker nog eens doen (en dan brengen we wat extra glazen, schuifdeur en een nieuwe barbequetang (of was het een wichelroede, Sven?)mee)
en een claxon voor den Tommy![]()
tja ik ben niet tegen da raam aangelopen hett44ta46 schreef:Nieuw schuifraam, tssssss, profiteurreke, wist je dat ze veel geld vragen voor profielglas!!!
13'erke schreef:nog eens bedankt voor de geweldige meeting Steven, dit moeten we zeker nog eens doen (en dan brengen we wat extra glazen, schuifdeur en een nieuwe barbequetang (of was het een wichelroede, Sven?)mee)
Wat heeft Tommy toch misdaan? Ik begin compassie met hem te krijgen, zo nen brave gast.2012 schreef:13'erke schreef:nog eens bedankt voor de geweldige meeting Steven, dit moeten we zeker nog eens doen (en dan brengen we wat extra glazen, schuifdeur en een nieuwe barbequetang (of was het een wichelroede, Sven?)mee)
Een schuifdeur is ni nodig want daar is geen schade aan... die 2 glazen en tang zijn wel per totalMaar daar zit ik ni voor tussen
Voor tommy ne claxon zonder geluid, dan stoort em de grote mensen niet meer
Da's maar schijn zeBibke schreef:Wat heeft Tommy toch misdaan? Ik begin compassie met hem te krijgen, zo nen brave gast.
blijf er dan ook afTommyken schreef:Tja.... I love the (h)Tooters hehe ....
Modelbouw met geluid is inderdaad niets voor mij, zeker niet met al die claxons .. hehe