De persoon naar waar ik verwees had zijn schoenen wel aan en bovendien was het spits zodat er een minimaal aantal vrije plaatsen was.Jeroen schreef:Wat is er mis met voeten op de bank?
Voeten op bank: nooit meer treinen
Re: Voeten op bank: nooit meer treinen
Nou ja, dan claim je die plek gewoon. Loop je erheen, kijkt een beetje nors, wijst nog wat, en als dat niet helpt zet je een ernstige stem op en vraag je of je daar mag zitten. Dat is doorgaans ruimschoots voldoende hoorWover schreef:De persoon naar waar ik verwees had zijn schoenen wel aan en bovendien was het spits zodat er een minimaal aantal vrije plaatsen was.

Dat heb ik gedaan, zoals ik al had geschreven in mijn eerdere post 

* met schoenen aan (en geen krant er onder) is weinig respect tonend voor het treinmaterieelWover schreef:De persoon naar waar ik verwees had zijn schoenen wel aan en bovendien was het spits zodat er een minimaal aantal vrije plaatsen was.Jeroen schreef:Wat is er mis met voeten op de bank?
* tijdens de spits, egoïsme ten top en alle plaats voor uzelf willen.
Ik heb ooit iemand gezien die 4 plaatsen nodig had in eerste klas.
1 om zelf te zitten, 1 om zijn voeten op te leggen, 1 om zijn jas op te leggen en 1 om zijn tas op te leggen.
Dit was ook tijdens de spits in een sprinter waar al heel weinig plaatsen eerste klas zijn.
1 om zelf te zitten, 1 om zijn voeten op te leggen, 1 om zijn jas op te leggen en 1 om zijn tas op te leggen.
Dit was ook tijdens de spits in een sprinter waar al heel weinig plaatsen eerste klas zijn.
Nou nou Adler, voorzien ze eens een keertje Eerste klas, is het NOG niet goed

Inderdaad, je hebt gelijk. Overheen gelezen, sorryWover schreef:Dat heb ik gedaan, zoals ik al had geschreven in mijn eerdere post