Ik en treinbruno gaan ook.Dietrich schreef:Wie gaat er nog allemaal naar daar 17/18 mei? Ik hoorde van Fles dat hij zou gaan... verder nog niet veel over gehoord.
Kinkempois 20 jaar
Re: Kinkempois 20 jaar
Ik prefereer de zaterdag aangezien ik voor studies maandag een deadline heb, kwestie van dat de zondag nog te kunnen bekijken.
ja ik ben in principe ook van plan de zaterdag af te komen
Maja zou leuk zijn om daar ook nog Sander en Bruno te kunnen ontmoeten he 

Ich bin am 17.5.08 daDietrich schreef:Wie gaat er nog allemaal naar daar 17/18 mei? Ik hoorde van Fles dat hij zou gaan... verder nog niet veel over gehoord.

wat zijn de tijden van de pendeltreinen?
op de site staat alleen pendeltreinen
op de site staat alleen pendeltreinen

Boeiend, heel de dag door lijkt me? Ieder half uurtje of zo? En anders ieder uur? 
Het is nou niet echt alsof ik met overstaps ga lopen stressen om die of deze pendeltrein te kunnen halen

Het is nou niet echt alsof ik met overstaps ga lopen stressen om die of deze pendeltrein te kunnen halen

Hallo,
(En de 18'en heb ik intussen al
)
Groeten,
Joris De Mol
Studeren gaat helaas voor, ik zal er ook niet zijn...Bartjedj schreef:Ik kom deze keer niet.
BDJ
(En de 18'en heb ik intussen al

Groeten,
Joris De Mol
Yo hallo,
De pendels zijn voorzien met HLD5910 + 2 HV M2 + HLD5166.
Vertrek Luik G om .15, met goede aansluitingen
Terug in Luik om .45, eveneens goede aansluitingen
Greetz
Sven
De pendels zijn voorzien met HLD5910 + 2 HV M2 + HLD5166.
Vertrek Luik G om .15, met goede aansluitingen
Terug in Luik om .45, eveneens goede aansluitingen
Greetz
Sven
-
En ge gaat mij dan ook ontmoeten.Fles schreef:ja ik ben in principe ook van plan de zaterdag af te komenMaja zou leuk zijn om daar ook nog Sander en Bruno te kunnen ontmoeten he

Groeten,
Spiketrain
Spiketrain
De 29.013 staat gewoon op exhibit in Kinkempois, meer werd er niet gevraagd, ze komt wel onder stoom uit Schaarbeek.
Verder nemen de historische transporten op vrijdag 16/05 en zondagavond 18/05 ook wat van het expomaterieel mee: Traxx en 25.5 uit A'pen - 1190, 5506TVM, HLE16 uit Schaarbeek.
Greetz
Sven
Verder nemen de historische transporten op vrijdag 16/05 en zondagavond 18/05 ook wat van het expomaterieel mee: Traxx en 25.5 uit A'pen - 1190, 5506TVM, HLE16 uit Schaarbeek.
Greetz
Sven