Foto-topicje!
stap 1: ik zal wachten tot de dwarsliggers tussen Kortrijk en Waregem zijn vervangen. dan kan ik terug naar mijn spotsplaats...
stap 2: zon moet hoger zitten
stap 3: geen photoshop meer (nu heb ik het contrast lichtjes aangepast, want anders trok het op nog minder!
stap 4: oefenen (dat was de eerste keer dat ik écht gespot heb)
stap 5: ik ga volgende keer iets vroeger gaan
en nikon of canon gaat nu zeker het verschil niet maken.
stap 2: zon moet hoger zitten
stap 3: geen photoshop meer (nu heb ik het contrast lichtjes aangepast, want anders trok het op nog minder!
stap 4: oefenen (dat was de eerste keer dat ik écht gespot heb)
stap 5: ik ga volgende keer iets vroeger gaan
en nikon of canon gaat nu zeker het verschil niet maken.
Twee fotookes erbij plaatsen!
De eerste is de 2221 die een lange autotrein richting Zeebrugge aan het voorttrekken is bij doortocht te Brugge.
Op de tweede foto is de 6222 wat rangeerspelletjes aan het spelen, eveneens in Brugge!
De eerste foto dateert van zaterdag 1 april, de twee van dinsdag 4 april!

De eerste is de 2221 die een lange autotrein richting Zeebrugge aan het voorttrekken is bij doortocht te Brugge.
Op de tweede foto is de 6222 wat rangeerspelletjes aan het spelen, eveneens in Brugge!

- Bijlagen
-
- HLD62_22_1x.jpg (60.9 KiB) 5339 keer bekeken
-
- HLE22_21_1x.jpg (57.03 KiB) 5339 keer bekeken
Als je nog eens met je kodak in Brugge loopt, kan je misschien eens een paar foto's van de onderdoorgang nemen, die toch al wat veranderd is sedert de laatste foto's hier. Voor de mensen die hier niet veel moeten zijn 
In het Brugsch Handelsblad stond vorige vrijdag trouwens dat Tuybens zou gezegd hebben dat de werken pas eind 2009 zouden klaar zijn i.p.v. midden 2008. Verwondert mij eigenlijk.

In het Brugsch Handelsblad stond vorige vrijdag trouwens dat Tuybens zou gezegd hebben dat de werken pas eind 2009 zouden klaar zijn i.p.v. midden 2008. Verwondert mij eigenlijk.
Voor die foto van die 6222 heb ik u nog zien lopen van uit de L-trein met bestemming kortrijkTrainspotterke schreef:Twee fotookes erbij plaatsen!![]()
Op de tweede foto is de 6222 wat rangeerspelletjes aan het spelen, eveneens in Brugge!![]()

Verdorie, daar gaat mijn anonimiteit!Jonathan schreef:Voor die foto van die 6222 heb ik u nog zien lopen van uit de L-trein met bestemming kortrijkTrainspotterke schreef:Twee fotookes erbij plaatsen!![]()
Op de tweede foto is de 6222 wat rangeerspelletjes aan het spelen, eveneens in Brugge!![]()

Inderdaad, ik heb wel mogen lopen om die 6222 te fotograferen, ze!

(Ik moet gelijk dringend eens een nieuwe kodak kopen, want ik vind de beeldkwaliteit toch niet al te denderend!