20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Rob

Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders

Bericht door Rob »

Vorige week woensdagavond wilde ik aan het loket van station Leuven mijn sorrypass gaan ophalen, maar kreeg er geen mee. Die pass werd nochtans uitgeprint door een loketbediende, die echter van een collega-loketbediende het verbod kreeg om die aan mij te overhandigen. Omdat mijn abo voor 100% door de werkgever betaald wordt (derdebetalerssysteem dus), zou de sorrypass via de post bezorgd worden. Klopt dit wel ? De loketbedienden gaven geen betrouwbare indruk, konden niks met zekerheid zeggen en gaven toe dat ze zelf slecht geïnformeerd waren. Als ik morgen nog geen post heb, maak ik mij serieus zorgen of ik die sorrypass wel ooit te zien zal krijgen...
Accelerat
Berichten: 2778
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders

Bericht door Accelerat »

Gewoon in ander station proberen dan maar?
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders

Bericht door treinbruno »

nee, want het nummer zit dan al in de centrale computer van de NMBS omdat hij geprint was.
en dan kan je niet zomaar nog eentje gaan halen :| :wink:

het zou leuk zijn :D :D :lol: :mrgreen:
Afbeelding
thejay
Berichten: 468
Lid geworden op: 11 dec 2006, 21:38
Locatie: Poort der Kempen
Contacteer:

Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders

Bericht door thejay »

Rob schreef:Vorige week woensdagavond wilde ik aan het loket van station Leuven mijn sorrypass gaan ophalen, maar kreeg er geen mee. Die pass werd nochtans uitgeprint door een loketbediende, die echter van een collega-loketbediende het verbod kreeg om die aan mij te overhandigen. Omdat mijn abo voor 100% door de werkgever betaald wordt (derdebetalerssysteem dus), zou de sorrypass via de post bezorgd worden. Klopt dit wel ? De loketbedienden gaven geen betrouwbare indruk, konden niks met zekerheid zeggen en gaven toe dat ze zelf slecht geïnformeerd waren. Als ik morgen nog geen post heb, maak ik mij serieus zorgen of ik die sorrypass wel ooit te zien zal krijgen...
Bij mij was dat geen enkel probleem.. en bij meerdere van mijn collega's ook niet hoor. (Antwerpen-Berchem)
Wellicht was die lokettist in verwarring met het bedrijfsabonnement??
rvdborgt
Berichten: 4663
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders

Bericht door rvdborgt »

thejay schreef:
Rob schreef:Vorige week woensdagavond wilde ik aan het loket van station Leuven mijn sorrypass gaan ophalen, maar kreeg er geen mee. Die pass werd nochtans uitgeprint door een loketbediende, die echter van een collega-loketbediende het verbod kreeg om die aan mij te overhandigen. Omdat mijn abo voor 100% door de werkgever betaald wordt (derdebetalerssysteem dus), zou de sorrypass via de post bezorgd worden. Klopt dit wel ? De loketbedienden gaven geen betrouwbare indruk, konden niks met zekerheid zeggen en gaven toe dat ze zelf slecht geïnformeerd waren. Als ik morgen nog geen post heb, maak ik mij serieus zorgen of ik die sorrypass wel ooit te zien zal krijgen...
Bij mij was dat geen enkel probleem.. en bij meerdere van mijn collega's ook niet hoor. (Antwerpen-Berchem)
Wellicht was die lokettist in verwarring met het bedrijfsabonnement??
Zou goed kunnen. In ieder geval heb je ook met een volledig terugbetaald abonnement recht op een Sorry-Pass (er wordt geen onderscheid gemaakt). Verder worden ze niet met de post bezorgd. Ik zou gewoon teruggaan naar het station, het verhaal uitleggen en erop staan dat je je Sorry-Pass krijgt. En zo niet, dan om een klachtenformulier vragen en ter plekke invullen. Vergeet daarop niet te vermelden op welke dag en tijd je oorspronkelijk om je Sorry-Pass gevraagd hebt.

Groetjes,
Rian
Rob

Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders

Bericht door Rob »

rvdborgt schreef:In ieder geval heb je ook met een volledig terugbetaald abonnement recht op een Sorry-Pass (er wordt geen onderscheid gemaakt). Verder worden ze niet met de post bezorgd. Ik zou gewoon teruggaan naar het station, het verhaal uitleggen en erop staan dat je je Sorry-Pass krijgt. En zo niet, dan om een klachtenformulier vragen en ter plekke invullen. Vergeet daarop niet te vermelden op welke dag en tijd je oorspronkelijk om je Sorry-Pass gevraagd hebt.

Groetjes,
Rian
Bedankt voor alle reacties!

Daarnet kreeg ik aan het loket te horen dat station Leuven op woensdag 21/05 in de veronderstelling verkeerde dat derdebetalersabonnementen geen sorrypass kregen, ook al kon men er een uitprinten via het systeem. Tussen het stapeltje op 21/05 uitgeprinte sorrypasses die niet werden meegegeven zat de mijne helaas niet. Ik heb dus maar een klachtenformulier ingevuld dat volgens de loketbediende, die verveeld zat met de kwestie, spoedig behandeld zou worden.
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders

Bericht door HLE 2302 »

treinbruno schreef:nee, want het nummer zit dan al in de centrale computer van de NMBS omdat hij geprint was.
en dan kan je niet zomaar nog eentje gaan halen :| :wink:

het zou leuk zijn :D :D :lol: :mrgreen:
normaal zou da moeten lukken als ze die sorry pas nadien geanuleerd hadden wat normaal wel moet gebeurd zijn
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders

Bericht door treinbruno »

hij kan hem natuurlijk ook in zijn eigen zak steken :twisted:
Afbeelding
Bartjedj

Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders

Bericht door Bartjedj »

Dat zal hij niet proberen.
Er zijn teveel methodes om dat te achterhalen :wink:

BDJ
Rob

Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders

Bericht door Rob »

Rob schreef:Daarnet kreeg ik aan het loket te horen dat station Leuven op woensdag 21/05 in de veronderstelling verkeerde dat derdebetalersabonnementen geen sorrypass kregen, ook al kon men er een uitprinten via het systeem. Tussen het stapeltje op 21/05 uitgeprinte sorrypasses die niet werden meegegeven zat de mijne helaas niet. Ik heb dus maar een klachtenformulier ingevuld dat volgens de loketbediende, die verveeld zat met de kwestie, spoedig behandeld zou worden.
Vanmiddag kreeg ik eindelijk een (nieuw uitgeprinte) sorrypass aan het loket van Leuven. De 'verontschuldigende' woorden van de loketbediende: 'Zoiets moet ge niet de eerste dag komen afhalen, ge hebt daarvoor tijd tot eind juni'.

Spijtig toch dat hun klanten de vanzelfsprekende perfectie en de onfeilbaarheid van de NMBS zo zwaar op de proef stellen...
Plaats reactie