20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Vorige week woensdagavond wilde ik aan het loket van station Leuven mijn sorrypass gaan ophalen, maar kreeg er geen mee. Die pass werd nochtans uitgeprint door een loketbediende, die echter van een collega-loketbediende het verbod kreeg om die aan mij te overhandigen. Omdat mijn abo voor 100% door de werkgever betaald wordt (derdebetalerssysteem dus), zou de sorrypass via de post bezorgd worden. Klopt dit wel ? De loketbedienden gaven geen betrouwbare indruk, konden niks met zekerheid zeggen en gaven toe dat ze zelf slecht geïnformeerd waren. Als ik morgen nog geen post heb, maak ik mij serieus zorgen of ik die sorrypass wel ooit te zien zal krijgen...
-
- Berichten: 2405
- Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
- Locatie: Singapore
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
nee, want het nummer zit dan al in de centrale computer van de NMBS omdat hij geprint was.
en dan kan je niet zomaar nog eentje gaan halen
het zou leuk zijn

en dan kan je niet zomaar nog eentje gaan halen


het zou leuk zijn





Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Bij mij was dat geen enkel probleem.. en bij meerdere van mijn collega's ook niet hoor. (Antwerpen-Berchem)Rob schreef:Vorige week woensdagavond wilde ik aan het loket van station Leuven mijn sorrypass gaan ophalen, maar kreeg er geen mee. Die pass werd nochtans uitgeprint door een loketbediende, die echter van een collega-loketbediende het verbod kreeg om die aan mij te overhandigen. Omdat mijn abo voor 100% door de werkgever betaald wordt (derdebetalerssysteem dus), zou de sorrypass via de post bezorgd worden. Klopt dit wel ? De loketbedienden gaven geen betrouwbare indruk, konden niks met zekerheid zeggen en gaven toe dat ze zelf slecht geïnformeerd waren. Als ik morgen nog geen post heb, maak ik mij serieus zorgen of ik die sorrypass wel ooit te zien zal krijgen...
Wellicht was die lokettist in verwarring met het bedrijfsabonnement??
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Zou goed kunnen. In ieder geval heb je ook met een volledig terugbetaald abonnement recht op een Sorry-Pass (er wordt geen onderscheid gemaakt). Verder worden ze niet met de post bezorgd. Ik zou gewoon teruggaan naar het station, het verhaal uitleggen en erop staan dat je je Sorry-Pass krijgt. En zo niet, dan om een klachtenformulier vragen en ter plekke invullen. Vergeet daarop niet te vermelden op welke dag en tijd je oorspronkelijk om je Sorry-Pass gevraagd hebt.thejay schreef:Bij mij was dat geen enkel probleem.. en bij meerdere van mijn collega's ook niet hoor. (Antwerpen-Berchem)Rob schreef:Vorige week woensdagavond wilde ik aan het loket van station Leuven mijn sorrypass gaan ophalen, maar kreeg er geen mee. Die pass werd nochtans uitgeprint door een loketbediende, die echter van een collega-loketbediende het verbod kreeg om die aan mij te overhandigen. Omdat mijn abo voor 100% door de werkgever betaald wordt (derdebetalerssysteem dus), zou de sorrypass via de post bezorgd worden. Klopt dit wel ? De loketbedienden gaven geen betrouwbare indruk, konden niks met zekerheid zeggen en gaven toe dat ze zelf slecht geïnformeerd waren. Als ik morgen nog geen post heb, maak ik mij serieus zorgen of ik die sorrypass wel ooit te zien zal krijgen...
Wellicht was die lokettist in verwarring met het bedrijfsabonnement??
Groetjes,
Rian
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Bedankt voor alle reacties!rvdborgt schreef:In ieder geval heb je ook met een volledig terugbetaald abonnement recht op een Sorry-Pass (er wordt geen onderscheid gemaakt). Verder worden ze niet met de post bezorgd. Ik zou gewoon teruggaan naar het station, het verhaal uitleggen en erop staan dat je je Sorry-Pass krijgt. En zo niet, dan om een klachtenformulier vragen en ter plekke invullen. Vergeet daarop niet te vermelden op welke dag en tijd je oorspronkelijk om je Sorry-Pass gevraagd hebt.
Groetjes,
Rian
Daarnet kreeg ik aan het loket te horen dat station Leuven op woensdag 21/05 in de veronderstelling verkeerde dat derdebetalersabonnementen geen sorrypass kregen, ook al kon men er een uitprinten via het systeem. Tussen het stapeltje op 21/05 uitgeprinte sorrypasses die niet werden meegegeven zat de mijne helaas niet. Ik heb dus maar een klachtenformulier ingevuld dat volgens de loketbediende, die verveeld zat met de kwestie, spoedig behandeld zou worden.
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
normaal zou da moeten lukken als ze die sorry pas nadien geanuleerd hadden wat normaal wel moet gebeurd zijntreinbruno schreef:nee, want het nummer zit dan al in de centrale computer van de NMBS omdat hij geprint was.
en dan kan je niet zomaar nog eentje gaan halen![]()
![]()
het zou leuk zijn![]()
![]()
![]()
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
-
- Berichten: 2405
- Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
- Locatie: Singapore
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Dat zal hij niet proberen.
Er zijn teveel methodes om dat te achterhalen
BDJ
Er zijn teveel methodes om dat te achterhalen

BDJ
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Vanmiddag kreeg ik eindelijk een (nieuw uitgeprinte) sorrypass aan het loket van Leuven. De 'verontschuldigende' woorden van de loketbediende: 'Zoiets moet ge niet de eerste dag komen afhalen, ge hebt daarvoor tijd tot eind juni'.Rob schreef:Daarnet kreeg ik aan het loket te horen dat station Leuven op woensdag 21/05 in de veronderstelling verkeerde dat derdebetalersabonnementen geen sorrypass kregen, ook al kon men er een uitprinten via het systeem. Tussen het stapeltje op 21/05 uitgeprinte sorrypasses die niet werden meegegeven zat de mijne helaas niet. Ik heb dus maar een klachtenformulier ingevuld dat volgens de loketbediende, die verveeld zat met de kwestie, spoedig behandeld zou worden.
Spijtig toch dat hun klanten de vanzelfsprekende perfectie en de onfeilbaarheid van de NMBS zo zwaar op de proef stellen...