die ruimte onder die banken en tussen die banken die dan ineens nuttig lijkt om grote valiezen tussen te steken, die je dan ook weer kwijt bent natuurlijk. die grote valiezen die niet in de rekken bovenaan passen, anders gewoon op de gang in de weg blijven staan en ik kan u verzekeren zoiets merk je pas als je met een ms96 de luchthaven doet. de eerste tien geraken er vlot in maar nadien begint de zever met de grote valies en al de rest, van doorstroming is dan geen sprake meer. als die plaatsen er meer blijven tussen die zetels dan zijn die valiezen sneller aan de kant en vinden de mensen sneller een plaatske om te zitten. zoniet staan ze eerst te draaien en te keren omdat de persoon voor hen zijn valies niet kwijt raakt.Teach2 schreef:
Oh jawel hoor, is gewoon een mathematisch feit: bij een 'klassieke' opstelling staan de helft van de stoelen / banken met de rug tegen mekaar. Als deze dan nog een iets wat schuine rug hebben (zoals dat het geval is in de breaks) dan is de ruimte tussen de ruggen van de banken / stoelen verloren ruimte vanuit dat perspectief. Ruimte die bij een coach-opstelling wél gebruikt wordt.
kortweg dat wat je voor het ene punt wint geraak je op een andere manier weer kwijt
ofwel win je zit en beenruimte ofwel heb je plaats voor valiezen en andere bagage.