36000 beslist uitslag Parijs-Roubaix
36000 beslist uitslag Parijs-Roubaix
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml
kvond het nog wel grappig eigenlijk, alleen onverantwoord van de renners die wel zijn doorgereden nog (heb wel de koers niet gevolgd, enkel op het einde enkele beelden die terug werden bovengehaald, en daar zag ik nog net een 36000)
iemand die die beelden toevallig wel kan vinden ergens?
kvond het nog wel grappig eigenlijk, alleen onverantwoord van de renners die wel zijn doorgereden nog (heb wel de koers niet gevolgd, enkel op het einde enkele beelden die terug werden bovengehaald, en daar zag ik nog net een 36000)
iemand die die beelden toevallig wel kan vinden ergens?
- trainfreak
- Berichten: 2657
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
- Locatie: Wettere
Boonen had ervoor gestopt, en terecht! Kort erna kwam de BB36000 naar België af (volgens een ander forum althans)Pieter schreef:Cancellara was gewoon de beste. Spoor of niet.
Volgens mij hadden ze boonen en c° ook moeten declasseren omdat zij ook door het rood zijn gereden.
Niet echt een voorbeeldfunctie voor het boegbeeld van Levenslijn...
ja maar boonen is ook door het rood gereden. ook al was die trein net gepasseerd. dus boonen zou ook moeten geschorst worden.trainfreak schreef:Boonen had ervoor gestopt, en terecht! Kort erna kwam de BB36000 naar België af (volgens een ander forum althans)Pieter schreef:Cancellara was gewoon de beste. Spoor of niet.
Volgens mij hadden ze boonen en c° ook moeten declasseren omdat zij ook door het rood zijn gereden.
Niet echt een voorbeeldfunctie voor het boegbeeld van Levenslijn...

- trainfreak
- Berichten: 2657
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
- Locatie: Wettere
Das wel een dilemma!1607 schreef: ja maar boonen is ook door het rood gereden. ook al was die trein net gepasseerd. dus boonen zou ook moeten geschorst worden.
Gingen de slagbomen open of niet?
En als je kijkt naar de andere die toch vlug al 30sec voorsprong hebben (ik ken de lengte van de trein niet)
Als je daar tegenover vertrekt als de slagbomen alweer opengaan, dan zit je pakweg 5 sec voor op degene die wachten tot het witte licht terug openspringt.
De winnaar was al gepasseerd toen de slagbomen toegingen. Of het zal allesinds toch nipt geweest zijn.sweek schreef:In Frankrijk stoppen ze op zich ook hiervoor hoor, maar de wielrenners lagen voor op het snelste schema... dan krijg je dat soort dingen.
Was de uiteindelijke winnaar er nu ook door gereden? Ik hoor van die geruchten.
de slagbomen waren duidelijk nog dicht toen hij doorreed.trainfreak schreef:Das wel een dilemma!1607 schreef: ja maar boonen is ook door het rood gereden. ook al was die trein net gepasseerd. dus boonen zou ook moeten geschorst worden.
Gingen de slagbomen open of niet?
En als je kijkt naar de andere die toch vlug al 30sec voorsprong hebben (ik ken de lengte van de trein niet)
Als je daar tegenover vertrekt als de slagbomen alweer opengaan, dan zit je pakweg 5 sec voor op degene die wachten tot het witte licht terug openspringt.
het licht moet toch al op rood gestaan hebben, kan toch niet echt anders?Thomas schreef:De winnaar was al gepasseerd toen de slagbomen toegingen. Of het zal allesinds toch nipt geweest zijn.sweek schreef:In Frankrijk stoppen ze op zich ook hiervoor hoor, maar de wielrenners lagen voor op het snelste schema... dan krijg je dat soort dingen.
Was de uiteindelijke winnaar er nu ook door gereden? Ik hoor van die geruchten.
of toch zeker een belsignaal, en normaal moet je daar ook al voor stoppen
in een koers is er altijd een koersdirecteur, die eerste drie die er door de slagbomen gegaan zijn hebben de bevelen van de koersdirecteur niet gevolgd en zijn op basis daarvan geschorst, dus niet omdat ze de verkeersregels niet volgden, het is daarom dat tom en zijn groepke wel doorreden nadien omdat de koersdirectie teken gaf da ze konden rijden
Andere mensen moeten stoppen voor een overweg tot de slagbomen naar boven zijn, de bel uit is en de lichten niet meer brandden. Hebben die renners wel het recht om zomaar de wet te overtreden? De coursdirectie is volgens mij wel verkeerd. Er leiden toch genoeg wegen naar Roubaix zonder overweg, zeker? Maar de renners hadden eens moeten aangreden geweest zijn door die trein. Wat dan? Dan was iedereen het met de coursdirectie eens geweest.
Dit alles gebeurde bij toeval wel bij overweg 13...
Dit alles gebeurde bij toeval wel bij overweg 13...