36000 beslist uitslag Parijs-Roubaix

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Wover

36000 beslist uitslag Parijs-Roubaix

Bericht door Wover »

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml

kvond het nog wel grappig eigenlijk, alleen onverantwoord van de renners die wel zijn doorgereden nog (heb wel de koers niet gevolgd, enkel op het einde enkele beelden die terug werden bovengehaald, en daar zag ik nog net een 36000)

iemand die die beelden toevallig wel kan vinden ergens?
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Heb alles gezien, wie bestuurde die astride met staalrollen eigenlijk? (tunnelmotor?)
In België laten ze de treinen stoppen, maar in Frankrijk vinden ze dat blijkbaar niet nodig.
Wover

Bericht door Wover »

laten ze die in belgië stoppen, kherinner mij nochtans bij een wielerwedstrijd dat er een break was waar ze ook voor moesten stoppen hoor?

Da was volgens mij vorig jaar of 2 jaar geleden ofzo.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Niet altijd hé, voor de pro-tour wedstrijden (Ronde van vlaanderen, en nog een paar) zijn er afspraken met de spoorwegpolitie. Maar voor een kermiskoers gaat de trein niet stoppen hé :D
Pieter

Bericht door Pieter »

Cancellara was gewoon de beste. Spoor of niet.

Volgens mij hadden ze boonen en c° ook moeten declasseren omdat zij ook door het rood zijn gereden.

Niet echt een voorbeeldfunctie voor het boegbeeld van Levenslijn...
Bert

Bericht door Bert »

Ik vond het ook wel een grappig zicht :lol:
Eéntje door en de rest gediskwalificeerd of moest stoppen. :P
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Pieter schreef:Cancellara was gewoon de beste. Spoor of niet.

Volgens mij hadden ze boonen en c° ook moeten declasseren omdat zij ook door het rood zijn gereden.

Boonen had ervoor gestopt, en terecht! Kort erna kwam de BB36000 naar België af (volgens een ander forum althans)
1607

Bericht door 1607 »

trainfreak schreef:
Pieter schreef:Cancellara was gewoon de beste. Spoor of niet.

Boonen had ervoor gestopt, en terecht! Kort erna kwam de BB36000 naar België af (volgens een ander forum althans)
ja maar boonen is ook door het rood gereden. ook al was die trein net gepasseerd. dus boonen zou ook moeten geschorst worden. :idea:
trainfreak

Bericht door trainfreak »

1607 schreef: ja maar boonen is ook door het rood gereden. ook al was die trein net gepasseerd. dus boonen zou ook moeten geschorst worden. :idea:
Das wel een dilemma!
Gingen de slagbomen open of niet?
En als je kijkt naar de andere die toch vlug al 30sec voorsprong hebben (ik ken de lengte van de trein niet)
Als je daar tegenover vertrekt als de slagbomen alweer opengaan, dan zit je pakweg 5 sec voor op degene die wachten tot het witte licht terug openspringt.
sweek

Bericht door sweek »

In Frankrijk stoppen ze op zich ook hiervoor hoor, maar de wielrenners lagen voor op het snelste schema... dan krijg je dat soort dingen.

Was de uiteindelijke winnaar er nu ook door gereden? Ik hoor van die geruchten.
Thomas

Bericht door Thomas »

sweek schreef:In Frankrijk stoppen ze op zich ook hiervoor hoor, maar de wielrenners lagen voor op het snelste schema... dan krijg je dat soort dingen.

De winnaar was al gepasseerd toen de slagbomen toegingen. Of het zal allesinds toch nipt geweest zijn.
1607

Bericht door 1607 »

trainfreak schreef:
1607 schreef: ja maar boonen is ook door het rood gereden. ook al was die trein net gepasseerd. dus boonen zou ook moeten geschorst worden. :idea:
Das wel een dilemma!
Gingen de slagbomen open of niet?
En als je kijkt naar de andere die toch vlug al 30sec voorsprong hebben (ik ken de lengte van de trein niet)
Als je daar tegenover vertrekt als de slagbomen alweer opengaan, dan zit je pakweg 5 sec voor op degene die wachten tot het witte licht terug openspringt.
de slagbomen waren duidelijk nog dicht toen hij doorreed.
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

Thomas schreef:
sweek schreef:In Frankrijk stoppen ze op zich ook hiervoor hoor, maar de wielrenners lagen voor op het snelste schema... dan krijg je dat soort dingen.

De winnaar was al gepasseerd toen de slagbomen toegingen. Of het zal allesinds toch nipt geweest zijn.
het licht moet toch al op rood gestaan hebben, kan toch niet echt anders?
of toch zeker een belsignaal, en normaal moet je daar ook al voor stoppen
Steven

Bericht door Steven »

in een koers is er altijd een koersdirecteur, die eerste drie die er door de slagbomen gegaan zijn hebben de bevelen van de koersdirecteur niet gevolgd en zijn op basis daarvan geschorst, dus niet omdat ze de verkeersregels niet volgden, het is daarom dat tom en zijn groepke wel doorreden nadien omdat de koersdirectie teken gaf da ze konden rijden
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Andere mensen moeten stoppen voor een overweg tot de slagbomen naar boven zijn, de bel uit is en de lichten niet meer brandden. Hebben die renners wel het recht om zomaar de wet te overtreden? De coursdirectie is volgens mij wel verkeerd. Er leiden toch genoeg wegen naar Roubaix zonder overweg, zeker? Maar de renners hadden eens moeten aangreden geweest zijn door die trein. Wat dan? Dan was iedereen het met de coursdirectie eens geweest.

Dit alles gebeurde bij toeval wel bij overweg 13...
Plaats reactie