een dagje gratis treinreizenSteven schreef:ik heb nog geen enkele actie geweten in geen enkel bedrijf waar ze met dergelijke zaken alle klanten willen mee bedanken, is zelden een haalbare kaart.

(eventueel alleen voor treinkaarthouders)
een dagje gratis treinreizenSteven schreef:ik heb nog geen enkele actie geweten in geen enkel bedrijf waar ze met dergelijke zaken alle klanten willen mee bedanken, is zelden een haalbare kaart.
In het centraal station van Antwerpen werden gisterochtend ontbijtpakketten uitgedeeld. De actie paste in een hoffelijkheidscampagne om de reizigers te bedanken voor hun vertrouwen in de NMBS. De 2.500 pakketten gingen echter sneller dan verwacht over de toonbank. Oorspronkelijk was gepland dat er van 7 tot 9 uur zakjes met drank en versnaperingen ter beschikking zouden zijn, maar dat bleek ijdele hoop. Om 7.45 uur werden de laatste pakketten weggegeven.
Ik wel, ik ken een Belgisch bedrijf dat aan 10000 klanten een doos pralines gestuurd heeft. (NMBS heeft ook niet aan "alle" klanten een ontbijtpakket gegeven)Steven schreef:ik heb nog geen enkele actie geweten in geen enkel bedrijf waar ze met dergelijke zaken alle klanten willen mee bedanken, is zelden een haalbare kaart.
Komaan zeg, wie heeft die berekening gemaakt ?FLV-FGSP schreef:HLN meldt:In het centraal station van Antwerpen werden gisterochtend ontbijtpakketten uitgedeeld. De actie paste in een hoffelijkheidscampagne om de reizigers te bedanken voor hun vertrouwen in de NMBS. De 2.500 pakketten gingen echter sneller dan verwacht over de toonbank. Oorspronkelijk was gepland dat er van 7 tot 9 uur zakjes met drank en versnaperingen ter beschikking zouden zijn, maar dat bleek ijdele hoop. Om 7.45 uur werden de laatste pakketten weggegeven.
Met een bepaald budget kan je inderdaad maar een bepaald aantal pakketten kopen en uitdelen, dat is duidelijk.Steven schreef:De berekening is allicht niet gemaakt volgens een potentieel maar volgens de beschikbare financiële middelen van de dienst verantwoordelijk voor deze actie.
Bij Kinepolis krijgen wij toch een chocolade peetje met Sinterklaas en een aantal mooie cadeau's met nieuwjaar, plus af en toe een personeelsfeest met zuip op kosten van de firma!Steven schreef:ik heb nog geen enkele actie geweten in geen enkel bedrijf waar ze met dergelijke zaken alle klanten willen mee bedanken, is zelden een haalbare kaart.
Het ging hier over "cadeaus" naar klanten, niet naar personeel, zo kunnen we er genoeg opnoemenTrainspotterke schreef:Bij Kinepolis krijgen wij toch een chocolade peetje met Sinterklaas en een aantal mooie cadeau's met nieuwjaar, plus af en toe een personeelsfeest met zuip op kosten van de firma!Steven schreef:ik heb nog geen enkele actie geweten in geen enkel bedrijf waar ze met dergelijke zaken alle klanten willen mee bedanken, is zelden een haalbare kaart.(Snap je nu waarom de filmtickets zo duur geworden zijn?
![]()
)
Als ik begin over Autogrill Brussels Airport, worden de dure prijzen van onze bars en resto's ook ineens duidelijk. Maar dat gaan we niet doenTrainspotterke schreef:Bij Kinepolis krijgen wij toch een chocolade peetje met Sinterklaas en een aantal mooie cadeau's met nieuwjaar, plus af en toe een personeelsfeest met zuip op kosten van de firma!Steven schreef:ik heb nog geen enkele actie geweten in geen enkel bedrijf waar ze met dergelijke zaken alle klanten willen mee bedanken, is zelden een haalbare kaart.(Snap je nu waarom de filmtickets zo duur geworden zijn?
![]()
)