fotos en filmpje post ik wel als ik thuis ben...
het was de 449
is het nu defnitief gedaan met de 15'ers? of was dit maar een testrit...
er ligt trouwens 10 cm sneeuw in de ardennen en het is nog altijd aan het sneeuwen

Dit zijn opleidingsritten voorde bestuurders van Gouvy.treinbruno schreef:Daarnet bestond de IRm trein van luik naar gouvy (spitstrein, vertrek om 16:18 in luik) uit een AM96 ipv 15'er met I6 !!!
fotos en filmpje post ik wel als ik thuis ben...
het was de 449
is het nu defnitief gedaan met de 15'ers? of was dit maar een testrit...
er ligt trouwens 10 cm sneeuw in de ardennen en het is nog altijd aan het sneeuwen
Ik dacht dat de bedoeling was dat bijna alle treinen op de IC-verbinding tussen Brussel en Antwerpen met dubbeldekkers zouden worden gereden. Degene die niet door dubbeldekkers gereden zouden worden, kregen MR 96, ook naar Essen.ferry schreef:Vraagje
Is het normaal dat tijdens de daluren de meeste(?) IC N en IC I gereden worden met AM 800 of zelfs klassieke stellen.
Zal dit ook zo zijn bij de doortrekking van de IC nar Essen op 14/12
f
Hoeveel stops verliest die trein tussen Brussel en Antwerpen ??? Hij zou 8 minuten winnen..stuk of drie ?Terminus schreef:Ik dacht dat de bedoeling was dat bijna alle treinen op de IC-verbinding tussen Brussel en Antwerpen met dubbeldekkers zouden worden gereden. Degene die niet door dubbeldekkers gereden zouden worden, kregen MR 96, ook naar Essen.ferry schreef:Vraagje:
Is het normaal dat tijdens de daluren de meeste(?) IC N en IC I gereden worden met AM 800 of zelfs klassieke stellen.
f
Er vallen 2 haltes weg voor de verbinding Essen-Brussel: Mechelen-Nekkerspoel (winst 6 minuten) en Vilvoorde (winst 2 minuten).dentheo schreef:Hoeveel stops verliest die trein tussen Brussel en Antwerpen ??? Hij zou 8 minuten winnen..stuk of drie ?Terminus schreef:Ik dacht dat de bedoeling was dat bijna alle treinen op de IC-verbinding tussen Brussel en Antwerpen met dubbeldekkers zouden worden gereden. Degene die niet door dubbeldekkers gereden zouden worden, kregen MR 96, ook naar Essen.ferry schreef:Vraagje:
f
Tussen AntwC en Kalmthout rijdt en stopt hij 3 minuten langer dan de 800en...Adler schreef:Er vallen 2 haltes weg voor de verbinding Essen-Brussel: Mechelen-Nekkerspoel (winst 6 minuten) en Vilvoorde (winst 2 minuten).dentheo schreef:
Hoeveel stops verliest die trein tussen Brussel en Antwerpen ??? Hij zou 8 minuten winnen..stuk of drie ?
Verder is er een winst van 1 minuut tussen Essen en Kalmthout die echter weer wordt verloren tussen Heide en Kapellen.
Klopt, 2 minuten langer onderweg tussen Heide en Kapellen (?) en 1 minuut stop in Ekeren.dentheo schreef:Tussen AntwC en Kalmthout rijdt en stopt hij 3 minuten langer dan de 800en...Adler schreef:Er vallen 2 haltes weg voor de verbinding Essen-Brussel: Mechelen-Nekkerspoel (winst 6 minuten) en Vilvoorde (winst 2 minuten).dentheo schreef:
Hoeveel stops verliest die trein tussen Brussel en Antwerpen ??? Hij zou 8 minuten winnen..stuk of drie ?
Verder is er een winst van 1 minuut tussen Essen en Kalmthout die echter weer wordt verloren tussen Heide en Kapellen.
Daar is toch maar één stop vervallen Nekkerspoel...stop van 6 minuten (all -in) groots.Adler schreef: Klopt, 2 minuten langer onderweg tussen Heide en Kapellen (?) en 1 minuut stop in Ekeren.
De winst wordt vooral gemaakt tussen Berchem en Mechelen (15 minuten ipv 21).
Deze avond iets gelijkaardigs gezien. De IC-A nr 518 werd ook gereden met M4, maar deze keer met een 13 ervoor. Ik spotte hem rond 19u30 in Gent-Sint-Pieters. Hij vertrok trouwens met 12 min vertraging.Beesty schreef:Deze morgen werd de IC-A Oostende - Eupen door een 21/27 + 12x M4 gereden (wellicht door de vele problemen van gisteren).
Vandaag had een ic A +1.30, de volgende +1.20everclear schreef:Deze avond iets gelijkaardigs gezien. De IC-A nr 518 werd ook gereden met M4, maar deze keer met een 13 ervoor. Ik spotte hem rond 19u30 in Gent-Sint-Pieters. Hij vertrok trouwens met 12 min vertraging.Beesty schreef:Deze morgen werd de IC-A Oostende - Eupen door een 21/27 + 12x M4 gereden (wellicht door de vele problemen van gisteren).