
Tenminste.... als hij de helling bij Ans op kan komen dus

Leuk gezellig in Brussel-Nationaal-Luchthaven even over de resten van het slagveld geklauterd naar het oude station aldaar, met veel dank aan een mede-forumlid




Dan in Eindhoven denkt NS dat ze het wel met 1 treinstel kunnen trekken naar Amsterdam, dus iedereen wordt uit de achterste in de voorste gejaagd. Ook fijn. Dan blijkt de plee kapot volgens een conducteur, evenals de plee in het naburige rijtuig. Even later is een medereiziger naar een conducteur gaan zoeken, heeft die (een andere) gevonden, en deze conducteur zegt "mwoa, een kleine, dat kan nog wel even." En ook ik krijg toestemming. Dus ik kom bijna naar buiten, komt conducteur nr 1 toestanden maken. "Ik heb toch gezegd dat die plee kapot was, wat doe je daar dan??!!" Ik zeg "Ja hoor eens, ik heb toestemming van je collega etc" Hij: "Waar is die collega dan?? Want ik heb nog niemand gezien

WTF je weet toch wel van elkaar wie er op die trein zit of wat?

Na ja toen waren we in Utrecht en moest ik er toch uit. Maar wat een gezeik zeg. Ik word zowat half beschuldigd van het hebben en gebruiken van een sleutel terwijl die sjappies niet eens van elkaar weten wie er aan boord is.
Samenvatting:
NMBS ga dood met je geklooi op die helling bij Ans
Prorail ga dood met die onnodige overwegneuzelarij
NS zorg eens dat je conducteurs van elkaars bestaan op de hoogte zijn, en dat je spiksplinternieuwe treinstellen niet binnen 6 weken met allerlei defecten rondrijden. Om dan vervolgens je reizigers de zwarte piet toe te gaan spelen

Dat was het. Dank voor uw aandacht.