en zowat alle beneluxen waren te laat

eerst de benelux 9205 genomen, zowat de enige die op tijd was

daarna naar arnhem gegaan langs de betuwe, en zo langs utrecht naar leiden.
in leiden passeerden er plots 3(!) beneluxen op een halfuur

daarna naar schiedam en hoek van holland, terug naar rotterdam gegaan, even de lounge ingegaan, en daar wou ik de benelux van 16:08 naar amsterdam nemen..
onderweg kwam ik al een benelux tegen die ook richting amsterdam ging, panto op dak, lichten uit, en er zaten mensen in, die was dus kapot

mijne was eerst op tijd, reed heel de tijd op tijd, tot tussen hoofddorp en schiphol alle lichten uitgingen en de trein ging remmen...
er werd omgeroepen dat er een technisch probleem was

machinist probeerde enkele keren hem herop te starten maar hij viel telkens weer uit

het werd ook erg koud in de benelux, het was al donker, er branden maar 3 lichten in de trein

zaten er nog mensen naast mij die hun vliegtuig moesten halen, die wouden zelfs te voet gaan maar het mocht niet van conducteur

gelukkig was er een minibar en k'ben maar effe een warme choco gaan kopen
we stonden daar dus al van 16:45 tot 17:50 heel de tijd stil

plots word omgeroepen dat we afgesleept gaan worden naar hoofdorp, waar een andere trein aansluit.
maar het was toch beter als 4 uur stil staan

na 3 minuten rijden waren we in hoofddorp, de volgende trein naar schiphol was de sprinter naar lelystad, deze bestond uit 2 rijtuigen

zaten we daar als sardientjes

in schiphol zat ik rond 18u, normaal moest ik volgens planning dan in zandvoort aan zee zitten

nog effe naar de hispeed lounge gelopen maar die ging toch wel net dicht zeker

het panorama terras was ook al dicht

k'heb dan maar de volgende benelux richting amsterdam genomen, die was ook al 30 min te laat

in amsterdam wou ik dan de trein van 18:54 nemen, die was als bij wonder op tijd aangegeven
5 minuten voor vertrek komt er op: AFGESCHAFT

k'ben dan nog maar even naar de EN naar moskva gaan kijken en wat door de trein gelopen
daarna maar weer een andere trein naar schiphol genomen, daar nog even naar de vertrekhal gelopen

k'had ommenduur goesting het vliegtuig naar brussel te nemen

mijn benelux kwam uiteindelijk op tijd aan in schiphol

probleemloze rit tot antwerpen gehad
in antwerpen stond de benelux van 22u richting amsterdam ook als afgeschaft aangegeven

cijfertjes van de beneluxen die IK GEZIEN heb:
op tijd: 2
in panne gevallen: 2
afgeschaft: 3
grote vertraging 4
aangepast door mod