Steven schreef:beste jos het feit dat je elke opmerking als zeuren bekijkt zegt heel veel, namelijk dat je geen letter aan kritiek (hoe goed die ook bedoeld is) kan verdragen en dat je lekker uw ding blijft doen ook al heeft die eventueel negatieve gevolgen voor alle andere spotters. Zoiets noemt men meestal egoïsme.
deze boodschap van deze discussie gaat er bij hem dus duidelijk niet in, ik ga eerlijk zijn, als er iets gebeurd, vind ik dat erg voor de treinbestuurder, maar achteraf zitten de veilige spotters met de gebakken peren, dat ze niet meer mogen spotten.
ik blijf erbij, de tb's die dit forum lezen, en je ziet iemand te dicht staan, niet aarzelen van te bellen !
misschien leert hij het dan.
wat ik gewoon erg vind dat het er niet ingaat, iedereen mag al eens iets doen dat misschien niet superveilig is, maar ... als andere mensen daar kritiek op gaan hebben moet hij dat begrijpen en uit leren, en dat niet meer doen, maar het is wel duidelijk dat hij het niet begrijpt, hij lacht ons gewoon uit in ons gezicht, en dat maakt mij enorm boos !
hij zit gewoon met een treinbestuurder te lachen, wel die is het tenminste, ik zou die wel eens willen zien rijden met een zware cargo !
dat lachen blijkt alleen van geen respect, egoïsme, en vooral kinderachtigheid ! aan die lachende tekens en commentaar alleen al zou je denken dat de persoon achter de pc 12 jaar is, hij lokt gewoon kritiek uit. hij bedreigt mij dat ik mijn naam niet moet zeggen enz. wel josparla, als ik langs de lijn sta kan je mij herkennen aan de manier WAAR ik sta, ik sta namelijk op een VEILIGE plaats !
en ik denk dat ik op die manier meer mensen achter mij heb dan jij, want zo smijt je alleen uw eigen ruiten en, en als ier iets gebeurt ook die van andere.
mijn gal is bij deze gespogen, en ik hoop dat hij er uit leert.
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...