inderdaad is niet gevaarlijker dan het huidige systeem van zovele andere treinen die keren op -2.rvdborgt schreef:Dat doen treinen van lijn 25 ook. Het wordt dan wel een beetje druk op -2 natuurlijk. Of kunnen ze die lange perronsporen ook in twee delen gebruiken?Trammist schreef:O, dan tóch een stop in Luchtbal? Ik had andere dingen gehoord...thejay schreef:Ja correct, de voorgaande dienstregeling was enkel voorzien als pendeltrein:
< Noorderkempen - Luchtbal - Antwerpen Centraal -2 >
En moet de trein dan kopmaken op -2 ? Lijkt me lastig, gevaarlijk en vertragingsgevoelig.
Bij mijn weten is die pendel naar Antwerpen ook maar tijdelijk en moet er uiteindelijk minstens tot Brussel worden gereden.
Rian
de pendel was en is inderdaad bedoeld als tijdelijke oplossing. Voorheen was er ook al spraken om dan nadien doorgaande treinen te hebben naar Brecht. Waar deze treinen naar toe zullen gaan is nog een vraagteken al schat ik Brussel als bestemming met de hoogste slaagkans.