Men doet al enige tijd zijn best om zoals jij voorstelt met een Traxx voor en achter te rijden. Maar dat is iets minder simpel dan jij stelt want dan heb je meer locomotieven nodig (dát is wel simpel, ja), enne: en zoveel Traxxen heeft Hispeed helaas niet dus er rijden ook nog veel 11.8'en. Soms met stuurstandrijtuigen in dienst, soms met stuurstandrijtuigen die gewoon als rijtuig dienstdoen zonder dat de stuurpost nog in gebruik is. De stuurstandrijtuigen waren aan het eind van een revisietermijn (dat was dus mooi economisch gepland) en dan is er ineens een hoop extra werk nodig om ze toch nog wat langer in dienst te houden.treintjerijden schreef:De BNL heeft constant problemen, voorheen met de 1100's veel storingen met vertragingen, en nieuwe veel vertragingen omdat de loc moet omlopen. maak aan beiden zijden een traxxloc of een stuurstand die met die traxxloccen kan rijden, probleem opgelost zo zie je maar hoe simpel je dit kan oplossen terwijl de management binnen de Ns de hele dag uit hun neuzen zitten te eten.!!
Even een stuurstandrijtuig bouwen (of aanpassen) om met de Traxxen te kunnen werken, nou, dát is ERG veel werk hoor ... en daar komt nog bij dat het in principe nog steeds om een tijdelijke dienstuitvoering gaat totdat de V250 trein gereed is ...
Met je opmerking over de dagbesteding van het management van NS doe je jezelf onrecht aan; zo word je door de meeste mensen niet serieus genomen.