Schulen 07.03.2009

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
timv

Schulen 07.03.2009

Bericht door timv »

Goedenavond Allemaal

Ook vandaag heb ik nog even van het mooie zonnige weer genoten om nog even langs het Schulensmeer te gaan fotograferen. Ik heb alvast een kort foto overzicht van mijn foto-safari in Schulen voor jullie onderaan bij dit bericht bijgevoegd :wink: .
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
belgiantrains

Re: Schulen 07.03.2009

Bericht door belgiantrains »

Hoi Tim,

Leuke spotplaats, heel knappe serie foto's maar spijitig van al die Traxxen :( . Hoe het leven op lijn 35 vanaf die 14de december zó veranderd is, van boeiende lijn naar saaie lijn (af en toe toch !) ...

Greetz,

Belgiantrains
Presario

Bericht door Presario »

Mooie reportage Tim!
Het valt inderdaad echt wel op hoeveel Traxx'en er rijden. Nu wordt het een uitdaging om daar iets anders te spotten :D !
timv

Bericht door timv »

Hallo @ Presario en belgaintrains

Hartelijk bedankt voor jullie reactie :wink: , hopelijk komt er binnenkort nog wat afwisseling op L35 !
Stuka

Bericht door Stuka »

Aangezien bijna al deze treinen naar Duitsland gaan en door Cobra beheerd worden (Allez, toch die niet door private firmas uitgebaat worden), gebruiken ze ook bijna allemaal Traxxen (kunnen omschakelen), de "Slangemannen" hebben niks anders :lol:
dentheo

Bericht door dentheo »

Stuka schreef:Aangezien bijna al deze treinen naar Duitsland gaan en door Cobra beheerd worden (Allez, toch die niet door private firmas uitgebaat worden), gebruiken ze ook bijna allemaal Traxxen (kunnen omschakelen), de "Slangemannen" hebben niks anders :lol:
Ook op lijn 12 vervangen traxxen de 77ers...treinen Zeebrugge- Neuss .
Volvo (?) nog niet gezien waarmee die naar Emmerich, Bentheim rijdt.
Theo
Groeten vanop de Heide
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
dentheo schreef: Volvo (?) nog niet gezien waarmee die naar Emmerich, Bentheim rijdt.
77 nogsteeds.
Die Traxxen zijn mooie machienes, maar ik raak ze een beetje beu gezien. Die foto's zijn wel mooi, maar na de zoweelste Traxx heb ik het wel gezien. Dat is niet als persoonlijke commentaar bedoelt hé, neem dat niet persoonlijk op je tim, mooie foto's!
Wachten tot er wat meer variatie komt zeker... (BR 189, Prive,...).
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
LML

Bericht door LML »

De tijd van de brommende diesellocs is met de komst van de Traxx'en stillekes aan aan het verdwijnen. Spijtig,... :(
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
nmbsgek

Bericht door nmbsgek »

Mooie foto's. Het is inderdaad spijtig dat er weinig afwisseling is op deze lijn, ook hier in tongeren is het tegenwoordig bijna niks anders meer dan Traxx.
Stuka

Bericht door Stuka »

En ik vind dat appelblauwzeegroen van die traxx echt maar niks... De type 13 vind ik nog een van de mooiste machines van de laatste jaren...
treinbruno

Bericht door treinbruno »

in het rood vallen ze nog mee maar in 't groen zijn ze echt lelijk :)

ik vind de mooiste machine's in belgie:
1: de OUDE 18
2: astride
3: type 13
Afbeelding
Plaats reactie