Ook vandaag heb ik nog even van het mooie zonnige weer genoten om nog even langs het Schulensmeer te gaan fotograferen. Ik heb alvast een kort foto overzicht van mijn foto-safari in Schulen voor jullie onderaan bij dit bericht bijgevoegd .
Leuke spotplaats, heel knappe serie foto's maar spijitig van al die Traxxen . Hoe het leven op lijn 35 vanaf die 14de december zó veranderd is, van boeiende lijn naar saaie lijn (af en toe toch !) ...
Aangezien bijna al deze treinen naar Duitsland gaan en door Cobra beheerd worden (Allez, toch die niet door private firmas uitgebaat worden), gebruiken ze ook bijna allemaal Traxxen (kunnen omschakelen), de "Slangemannen" hebben niks anders
Stuka schreef:Aangezien bijna al deze treinen naar Duitsland gaan en door Cobra beheerd worden (Allez, toch die niet door private firmas uitgebaat worden), gebruiken ze ook bijna allemaal Traxxen (kunnen omschakelen), de "Slangemannen" hebben niks anders
Ook op lijn 12 vervangen traxxen de 77ers...treinen Zeebrugge- Neuss .
Volvo (?) nog niet gezien waarmee die naar Emmerich, Bentheim rijdt.
dentheo schreef:
Volvo (?) nog niet gezien waarmee die naar Emmerich, Bentheim rijdt.
77 nogsteeds.
Die Traxxen zijn mooie machienes, maar ik raak ze een beetje beu gezien. Die foto's zijn wel mooi, maar na de zoweelste Traxx heb ik het wel gezien. Dat is niet als persoonlijke commentaar bedoelt hé, neem dat niet persoonlijk op je tim, mooie foto's!
Wachten tot er wat meer variatie komt zeker... (BR 189, Prive,...).
Groeten,
Joris De Mol
Mooie foto's. Het is inderdaad spijtig dat er weinig afwisseling is op deze lijn, ook hier in tongeren is het tegenwoordig bijna niks anders meer dan Traxx.