RTB in Belgie ?

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
sammarco1
Contacteer:

RTB in Belgie ?

Bericht door sammarco1 »

Hallo, ik heb een RTB Vossloh in Schaerbeek gespot... Ik wist niet dat die met vracht naar Belgie kwamen?

Foto ----------> RTB G2000BB in Schaerbeek
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Joris
Contacteer:

Re: RTB in Belgie ?

Bericht door Joris »

Hallo,
Dat is waarschijnlijk een machine van TrainSport, dat samenwerkt met RTB (en ook een deel eigendom is van RTB dacht ik).
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Steven

Bericht door Steven »

ik heb die daarstraks ook gezien, hij ging de bocht in nabij hofstade (richting muizen), RTB heeft een overeenkomst met trainsport.
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Dat zou kunnen, ik dacht eerst dat deze lok de 1802 naar Schaarbeek had overgebracht...Maar gezien die daar stil stond met een goederen trein... Is wel geluk hebben om die zo mooi te kunnen fotograferen...
Afbeelding
**********************************************************************************************************
OMC

Bericht door OMC »

Die rijdt hier al een tijdje hoor :)
treinbruno

Bericht door treinbruno »

ik heb hem al een paar keer gezien in gemmenich, op de HGBTF spottersdag vorig jaar bijvoorbeeld :P
Afbeelding
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Een jaar geleden heb ik die in Melle (L50) al zien passeren met een goederentrein.
OMC

Bericht door OMC »

RTB rijdt in België ook met de class 66 van Trainsport, die hebben een nauwe samenwerking sinds december 2008. Die class 66 (zwarte uitvoering overigens) zie ik hier wekelijks wel een keer of 2 voorbijrijden.
Luc

Bericht door Luc »

OMC schreef:RTB rijdt in België ook met de class 66 van Trainsport, die hebben een nauwe samenwerking sinds december 2008. Die class 66 (zwarte uitvoering overigens) zie ik hier wekelijks wel een keer of 2 voorbijrijden.
Die loc is van de RTB maar wordt ingezet door TrainsporT; andersom dus. Het is zeker niet iets pas "sinds december 2008".
Steve

Bericht door Steve »

treinbruno schreef:ik heb hem al een paar keer gezien in gemmenich, op de HGBTF spottersdag vorig jaar bijvoorbeeld :P
RTB in Gemmenich... :wink:
Afbeelding
Gerard

Bericht door Gerard »

Hier de RTB op viaduct Remersdael Afbeelding
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Hey tof... Zou je die ook willen uploaden op Trenomania International ... Mag zelfs nog groter.... :D
Afbeelding
Stuka

Bericht door Stuka »

Hey Gerard, prachtige foto!!!
Plaats reactie