RTB in Belgie ?
- sammarco1
- Contacteer:
RTB in Belgie ?
Hallo, ik heb een RTB Vossloh in Schaerbeek gespot... Ik wist niet dat die met vracht naar Belgie kwamen?
Foto ----------> RTB G2000BB in Schaerbeek
Foto ----------> RTB G2000BB in Schaerbeek

**********************************************************************************************************
Re: RTB in Belgie ?
Hallo,
Dat is waarschijnlijk een machine van TrainSport, dat samenwerkt met RTB (en ook een deel eigendom is van RTB dacht ik).
Groeten,
Joris De Mol
Dat is waarschijnlijk een machine van TrainSport, dat samenwerkt met RTB (en ook een deel eigendom is van RTB dacht ik).
Groeten,
Joris De Mol
ik heb die daarstraks ook gezien, hij ging de bocht in nabij hofstade (richting muizen), RTB heeft een overeenkomst met trainsport.
- sammarco1
- Contacteer:
Dat zou kunnen, ik dacht eerst dat deze lok de 1802 naar Schaarbeek had overgebracht...Maar gezien die daar stil stond met een goederen trein... Is wel geluk hebben om die zo mooi te kunnen fotograferen...

**********************************************************************************************************
-
ik heb hem al een paar keer gezien in gemmenich, op de HGBTF spottersdag vorig jaar bijvoorbeeld 

Een jaar geleden heb ik die in Melle (L50) al zien passeren met een goederentrein.
RTB rijdt in België ook met de class 66 van Trainsport, die hebben een nauwe samenwerking sinds december 2008. Die class 66 (zwarte uitvoering overigens) zie ik hier wekelijks wel een keer of 2 voorbijrijden.
Die loc is van de RTB maar wordt ingezet door TrainsporT; andersom dus. Het is zeker niet iets pas "sinds december 2008".OMC schreef:RTB rijdt in België ook met de class 66 van Trainsport, die hebben een nauwe samenwerking sinds december 2008. Die class 66 (zwarte uitvoering overigens) zie ik hier wekelijks wel een keer of 2 voorbijrijden.
RTB in Gemmenich...treinbruno schreef:ik heb hem al een paar keer gezien in gemmenich, op de HGBTF spottersdag vorig jaar bijvoorbeeld

- sammarco1
- Contacteer:
Hey tof... Zou je die ook willen uploaden op Trenomania International ... Mag zelfs nog groter....