Anekdotes
Had ik nog niet gelezen! HilarischStijn014 schreef:http://www.omroephumor.nl/u-buitenland.html
hier vind je er nog meer.
enkele leuke:
"op mijn radar zie ik dat we station Baarn naderen"
"Dames en heren, tot mijn verbijstering heeft de treinsienstleiding het nodig gevonden uw aansluitende trein op tijd te laten vertrekken."
"Dit is station hengelo. En in Hengelo hebben ze iets nieuws vandaag. Alle treinen vertrekken op tijd, dus uw aansluitingen zijn al vertrokken."
"We zullen even moeten wachten op de trein vanuit richting Doetichem. Als wij dat niet doen, komen wij in de krant en dat willen we niet."
"Dames en heren, we staan hier stil, in het donker voor een kruising. Ik sta voor een rood sein! zal ik het doen? of zal ik het niet doen?"
"Dames en heren, voor de leifhebbers: station Woerden"
"Dames en heren, dit is het eindpunt van de trein. Kijk uw buurman of buurvrouw maar eens een keer goed aan, u ziet elkaar waarschijnlijk nooit meer."

-
Re: Anekdotes
Vandaag gehoord in Turnhout op de trein komende uit Antwerpen: "Dames en Heren volgend station Turnhout. eindstation van deze trein. gelieve bij eht uitstappen u zitplaats na te kijken zoadat u geen mutsen, sjaals en handschoenen vergeet." het was wel meer dan 20 graden 

Re: Anekdotes
Ik neem aan dat alle reizigers met een glimlach, of zelfs een bulderlach de trein hebben verlaten. Een streepje humor, het maakt het leven toch zoveel aangenamer. Zeker als er niemand wordt geviseerd.