Helemaal niet ,want eenmaal de schuif open had je een normale 82 bediening,met alles erop en eraan. Om hem te starten en te depanneren in geval van. Het was echt een ontwerp en idee van de ingenieurs van Antwerpen Dam om tegemoet te komen aan een nieuwe vraag voor zwaardere treinen te slepen bv over Lillo brug enz en de andere redenen die ik gaf in voorgaande uitleg.Speedy schreef:Kalf was dacht ik een 'half-uitgebrande' lok...Daarom dat die nog aantal jaar 'zo' heeft rondgereden...
Het koe en kalf antwerpen
-
- Berichten: 2706
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Het koe en kalf antwerpen
Re: Het koe en kalf antwerpen
met ook zijn zwakke kanten, geregeld had het kalf problemen met condensatie in de laagspanningskast (deze was op een andere plaats gemonteerd dan bij de klassieke 82)
-
- Berichten: 2706
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Re: Het koe en kalf antwerpen
Inderdaad ,want de de kast met de smeltzekeringen bij een normale 82 was juist in de centrale opbouw naast de schouw van de stuurcabine. Dus bij gebrek van stuurcabine hebben ze een andere plaats moeten vinden onder de centrale console.Steven schreef:met ook zijn zwakke kanten, geregeld had het kalf problemen met condensatie in de laagspanningskast (deze was op een andere plaats gemonteerd dan bij de klassieke 82)
Waren al bij al goede locs om op te werken,goede zichtbaarheid,warm en proper,en plaats om je "schoof"zak weg te steken. mooie momente meegemaakt op de petrol,Rodhesie,Wilmarsdonk,Belgische Basis.
Re: Het koe en kalf antwerpen
even miskekenDietrich schreef:Dat is een ander nummer he, het kalf is 8275 en dus zonder stuurpost, niet 8257.



