Speciaal NMBS-tarief voor mars A'pen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Jonathan

Bericht door Jonathan »

enrico schreef:ja dat is waar als ik eens meerijd met de trein zit er wel eens wat volk in de treinen in het weekend.
Soms is één, enkele break of klassiekske wel eens te weinig. Zoals op de IC L en de IR i. Of het L-treintje naar Kortrijk zit in Brugge toch ook altijd goed vol. Om maar een paar voorbeelden te geven.
Frank

Bericht door Frank »

Jonathan schreef:Dat is juist het probleem met zo'n dingen, je kunt niet controleren of ze op die mars geweest zijn of niet.
Is dat een probleem voor de NMBS? Ik denk het niet. Morgen zijn er veel mensen die niet moeten werken, dus een mindere treinbezetting. In de daluren zijn de treinen van Brussel naar Antwerpen sowieso al een zee van capaciteit. Als je die kan vullen met mensen die vijf euro betalen, waarom niet? Wat die mensen dan in Antwerpen gaan doen, zal de NMBS worst wezen. Het is bovendien een kans om mensen kennis te laten maken met de trein, wie weet worden het wel klanten.
Steven

Bericht door Steven »

Frank schreef:
Jonathan schreef:Dat is juist het probleem met zo'n dingen, je kunt niet controleren of ze op die mars geweest zijn of niet.
Is dat een probleem voor de NMBS? Ik denk het niet. Morgen zijn er veel mensen die niet moeten werken, dus een mindere treinbezetting. In de daluren zijn de treinen van Brussel naar Antwerpen sowieso al een zee van capaciteit. Als je die kan vullen met mensen die vijf euro betalen, waarom niet? Wat die mensen dan in Antwerpen gaan doen, zal de NMBS worst wezen. Het is bovendien een kans om mensen kennis te laten maken met de trein, wie weet worden het wel klanten.
voila das de juiste bedoeling, frank heeft het begrepen :-), sommige hier nog precies eens een kursus PR moeten geven :-)
Patrick

Bericht door Patrick »

Suggestie voor NMBS-PR-stunt: weekendbiljet afschaffen en tijdens het weekend/feestdagen in België sporen voor 5 EUR heen en terug :wink:
Wover

Bericht door Wover »

da vind ik precies niet echt een realistisch iets. Als je nu ziet hoe weinig mensen eigenlijk weten dat een weekendbiljet +- 50% goedkoper is dan in de week, wat zouden ze daar dan weet van krijgen. Ik denk dat er maar weinig nieuwe reizigers zouden bijkomen, dus laat het maar zoals het nu is, want €5 heen en terug is wel heel weinig
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Wover schreef:da vind ik precies niet echt een realistisch iets. Als je nu ziet hoe weinig mensen eigenlijk weten dat een weekendbiljet +- 50% goedkoper is dan in de week, wat zouden ze daar dan weet van krijgen. Ik denk dat er maar weinig nieuwe reizigers zouden bijkomen, dus laat het maar zoals het nu is, want €5 heen en terug is wel heel weinig
Vind ik ook! Ik zou dan bijvoorbeeld in het weekend evenveel moeten betalen voor een heen- en terugrit van Brugge naar Gent als van Brugge naar Aarlen!
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Trainspotterke schreef:
Wover schreef:da vind ik precies niet echt een realistisch iets. Als je nu ziet hoe weinig mensen eigenlijk weten dat een weekendbiljet +- 50% goedkoper is dan in de week, wat zouden ze daar dan weet van krijgen. Ik denk dat er maar weinig nieuwe reizigers zouden bijkomen, dus laat het maar zoals het nu is, want €5 heen en terug is wel heel weinig
Vind ik ook! Ik zou dan bijvoorbeeld in het weekend evenveel moeten betalen voor een heen- en terugrit van Brugge naar Gent als van Brugge naar Aarlen!
Zoals nu de gepensioneerden, die gaan ook voor € 3 Van Brugge naar Gent en voor € 3 van Brugge naar Aarlen.
1607

Bericht door 1607 »

this 4 euro. :wink: beter eerst alles nagaan voor je je druk maakt. :lol:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

1607 schreef:this 4 euro. :wink: beter eerst alles nagaan voor je je druk maakt. :lol:
Ja, inderdaad, en ik heb er hier dan nog honderd 65+kaarten liggen. Zelfs nog van € 2,50.
Bert

Bericht door Bert »

Trainspotterke schreef:
paljas schreef:tis nog 20€ te weinig!!! zal da ook gebeuren voor mijn begrafenis?
Als ik sterf zullen ze wel tijdelijk de stopplaats "Loppem" heropenen, zodat iedereen gemakkelijk naar de begrafenis kan gaan (de kerk ligt trouwens maar op een 500-tal meter van het oude station!)! 8) :lol: :P :mrgreen:
Zal dat niet direct in de basiliek van Koekelberg zijn :lol: :twisted: :mrgreen:
Plaats reactie