Ford trein

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
OMC

Re: Ford trein

Bericht door OMC »

dentheo schreef:Tractie is nu blijkbaar 2 Vlaamse reuzen van Railion...
Klopt ik ben de Ford trein ook al tegengekomen (hoe kan het ook anders :p) en ik moet zeggen dat het wel wat heeft! Het moet niet verwonderen dat deze trein nog steeds zo onbetrouwbaar als de pest is als je hem wilt spotten door zijn onregelmatig rijpatroon.

Ik denk overigens dat de Ford trein één van de treinen is de het meest van tractie veranderd is ... 55 -> 77/78 -> RN class 66 -> RN 64/65
Marianne

Bericht door Marianne »

Wat is een Vlaamse Reus als ik vragen mag? Heb er wel afbeeldingen van gezocht en ze lijken veel op de 64 locomotieven van Railion. Wat is het verschil en waarom heten ze Vlaamse Reuzen?

Groeten,
Marianne
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Steve

Bericht door Steve »

Marianne schreef:Wat is een Vlaamse Reus als ik vragen mag? Heb er wel afbeeldingen van gezocht en ze lijken veel op de 64 locomotieven van Railion. Wat is het verschil en waarom heten ze Vlaamse Reuzen?

Groeten,
Marianne
Een foto zegt meer dan 1000 woorden... :mrgreen:
Afbeelding
dentheo

Bericht door dentheo »

Marianne schreef:Wat is een Vlaamse Reus als ik vragen mag? Heb er wel afbeeldingen van gezocht en ze lijken veel op de 64 locomotieven van Railion. Wat is het verschil en waarom heten ze Vlaamse Reuzen?
Het verschil is dat de "Vlaamse Reuzen" het belgisch beveiligingssysteem Memor ingebouwd hebben...er bestaat ook een reeks met duitse beveiliging, dat zijn de "duitse herders" in Railion taal...
Theo
Groeten vanop de Heide
Marianne

Bericht door Marianne »

MIVB-reiziger schreef: Een foto zegt meer dan 1000 woorden... :mrgreen:
:lol: Ja, die ken ik toevallig wel. Indrukwekkend beest, maar niet zo geschikt om een goederentrein te trekken lijkt mij.

@dentheo, bedankt voor het antwoord. (en als ik nu naar Duitse herders vraag krijg ik zeker een plaatje van een Duitse Herder hond? :wink:)

Groeten,
Marianne
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie