Ik was nog maar pas ter plekke en bijna verraste SNCF Fret 467579 mij met een containertrein.

Vandalisme gebeurd pas wanneer je iets beschildert zonder toestemming, dus vandalisme is dit al zeker niet.sammarco1 schreef:Mooie foto's, maar helaas onvoorstelbaar... terwijl de NMBS zoveel moeite en geld weg moet smijten van de balstingbetalers om die zooi eraf te krijgen staat deze eigenaar dit vandalisme te promoten. Zeker langs een spoorlijn. Ik vind dit een fout teken.
Tja wat is kunst is een heel persoonlijke interpretatie. Ik vind deze muur zeker wel kunst. Maar of jij of ik dat nu vinden doet er helemaal niet toe, de eigenaar van de muur vindt het goed dus is het in orde. De NMBS vindt graffiti op haar treinen niet ok, dus is het daar volledig uit den boze.sammarco1 schreef: En "Kunst" ???? welke kunst???? Iets volkladden deden ze in de peuterschool, begon met kribbel krabbel, daarna wat met waterverf waarna da manneke thuis kwam met zijn tekening van de juf, om aan zijn moeke te laten tonen dat em een zonneke en de hemel geschilderd heeft en een manneke erop, ge weet wel een rondekke een verticaal strepke twee schuine benen en horizontale armkes... en me van die bloemekes in't gras erbij in't geel zo...