In Namen hebben ze nog een hotel met een naam zoals je het op de omgekeerde manier niet in Vlaanderen zou vinden





Denk je niet dat dit met elk gebouw het geval is, ook met een gewoon woonhuis?Kristofke schreef:Dat station kost op termijn meer om proper te houden dan te bouwen.
Nu goed, aan de beelden te zien is dat onderhoud dus verre van regelmatig!
Het ziet er ingewikkeld uit, maar eigenlijk is het dat niet: het komt er op neer dat je - hoe lang je trein ook is - gewoon net voor de voetgangersovergang moet stoppen. Overigens staat die 6 er een beetje verweesd bij, want de langste reguliere trein heeft maar 4 rijtuigen.Retard schreef:
In Bomal moet je als treinmachinist duidelijk kunnen millimeterrijden
Het is misschien niet regelmatig, maar de "borstelsteel" is zeker te kort.Kristofke schreef:Dat station kost op termijn meer om proper te houden dan te bouwen.
Nu goed, aan de beelden te zien is dat onderhoud dus verre van regelmatig!
Ik was er donderdag nog en als je naar de nok kijkt zijn daar de laatste ± 5 meter nog smeriger.dentheo schreef:Het is misschien niet regelmatig, maar de "borstelsteel" is zeker te kort.Kristofke schreef:Dat station kost op termijn meer om proper te houden dan te bouwen.
Nu goed, aan de beelden te zien is dat onderhoud dus verre van regelmatig!
U gaat een huis toch niet vergelijken met dit bouwwerk?overweg13 schreef:Denk je niet dat dit met elk gebouw het geval is, ook met een gewoon woonhuis?Kristofke schreef:Dat station kost op termijn meer om proper te houden dan te bouwen.
Nu goed, aan de beelden te zien is dat onderhoud dus verre van regelmatig!