Werkt dat in stapen , of moet je hem eht naar voren duwen?
 Misschien bij de AM80 hetzelfde?

Ben eens benieuwd , want met die vraag zit ik al even

Volgens mij is het wel zeer moeilijk om vooraan mee te rijden in een stelleke in de bestuurderscabine!Greg schreef:Hij bedoeld dat je niet moet op een open forum zeggen dat je vooraan in een trein gezeten hebt.Concurrent schreef:ja ik ga morgen zeker een treintje kapen

Wilde gewoon eens weten meer niet

Op de machinist zijne schoot misschien.Trainspotterke schreef:Volgens mij is het wel zeer moeilijk om vooraan mee te rijden in een stelleke in de bestuurderscabine!Greg schreef:Hij bedoeld dat je niet moet op een open forum zeggen dat je vooraan in een trein gezeten hebt.Concurrent schreef:ja ik ga morgen zeker een treintje kapen

Wilde gewoon eens weten meer niet
Hij zal wel gewoon in het passagiersgedeelte gezeten hebben op dat stukje zetel vanwaar je door het voorste raampje mee naar buiten kunt kijken!

Je kunt misschien rechtstaan en dan door dat raampje kijken in die deur die naar buiten loopt. Dan kun je ook vanop afstand volgen, zoals ik vandaag, van Brugge naar Brugge-Sint-Pieters. Van 8 meter afstand heb ik ons toen zien rijden.Greg schreef:Op de machinist zijne schoot misschien.Trainspotterke schreef:Volgens mij is het wel zeer moeilijk om vooraan mee te rijden in een stelleke in de bestuurderscabine!Greg schreef: Hij bedoeld dat je niet moet op een open forum zeggen dat je vooraan in een trein gezeten hebt.
Hij zal wel gewoon in het passagiersgedeelte gezeten hebben op dat stukje zetel vanwaar je door het voorste raampje mee naar buiten kunt kijken!
Of de TBG ruimte ernaast.
Ik heb dat ook eens geprobeerd in Aalst en ze deden op een onbeleefde manier de deur dicht. Helaas gaat dit enkel in 2de klasseBert schreef:Mijn favoriete plaats waar ik de laatste tijd zeer veel zit.Trainspotterke schreef: Hij zal wel gewoon in het passagiersgedeelte gezeten hebben op dat stukje zetel vanwaar je door het voorste raampje mee naar buiten kunt kijken!

Op de hele oude stelletjes zit er in die deur een raam, zodat je altijd kan meekijken vooraan, ook al heeft de TB die deur gesloten!Jonathan schreef:Ik heb dat ook eens geprobeerd in Aalst en ze deden op een onbeleefde manier de deur dicht. Helaas gaat dit enkel in 2de klasseBert schreef:Mijn favoriete plaats waar ik de laatste tijd zeer veel zit.Trainspotterke schreef: Hij zal wel gewoon in het passagiersgedeelte gezeten hebben op dat stukje zetel vanwaar je door het voorste raampje mee naar buiten kunt kijken!