lijn 66 te zedelgem

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
fcbhannes

lijn 66 te zedelgem

Bericht door fcbhannes »

hallo,
ik ben vandaag voor de 1ste maal treinen gaan fotograferen.
zouden jullie mij kunnen vertellen wat de +,- punten zijn aan mijn foto's
alvast bedankt,
Bijlagen
lijn 66 te zedelgem
lijn 66 te zedelgem
lijn 66 te zedelgem
lijn 66 te zedelgem
lijn 66 te zedelgem
lijn 66 te zedelgem
lijn 66 te zedelgem
lijn 66 te zedelgem
Guus

Re: lijn 66 te zedelgem

Bericht door Guus »

U 3de foto is een perfect plaatje, ik zou persoonlijk de palen wat minder in beeld brengen en accent meer naar het te fotograferen onderwerp leggen. In dit geval de trein.
Steven

Bericht door Steven »

Tracht ook rechte foto's te maken. Voor palen moet je inderdaad opletten. In bogen staat deze altijd korter bij elkaar en in de buurt van wissels durven er ook al is extra palen staan.
vdabeeb

Bericht door vdabeeb »

Vooral blijven oefenen.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

- tracht vooral bij mooi weer foto's te maken, met de zon in de rug.
- zoek meer open plaatsen, en plaats meer van de prachtige Belgische landschappen op de foto.
- zoom nooit verder in dan rond de elektriciteitsportalen, want met een foto van enkel de neus ben je niet veel.

Hieronder een mogelijk voorbeeld. Een 77 met een lokale graantrein ter hoogte van Froyennes. Afbeelding Nog véél oefenen, Rome en Parijs zijn ook niet op één dag gebouwd.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Guus

Bericht door Guus »

En het belangrijkste:

LET OP JE EIGEN VEILIGHEID!!!! En luister naar bevoegd personeel!!!
fcbhannes

Bericht door fcbhannes »

HLE 2302 schreef:- tracht vooral bij mooi weer foto's te maken, met de zon in de rug.
- zoek meer open plaatsen, en plaats meer van de prachtige Belgische landschappen op de foto.
- zoom nooit verder in dan rond de elektriciteitsportalen, want met een foto van enkel de neus ben je niet veel.

Hieronder een mogelijk voorbeeld. Een 77 met een lokale graantrein ter hoogte van Froyennes. Afbeelding Nog véél oefenen, Rome en Parijs zijn ook niet op één dag gebouwd.
ok zal erop letten, bedankt!
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
HLE 2302 schreef:
Hieronder een mogelijk voorbeeld. Een 77 met een lokale graantrein ter hoogte van Froyennes.
Is dat niet de 39714, de cementtrein uit Gent naar Havinnes (of de tegentrein daarvan)? In elk geval géén lokale graantrein...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Trammist

Bericht door Trammist »

Joris schreef:Hallo,
HLE 2302 schreef:
Hieronder een mogelijk voorbeeld. Een 77 met een lokale graantrein ter hoogte van Froyennes.
Is dat niet de 39714, de cementtrein uit Gent naar Havinnes (of de tegentrein daarvan)? In elk geval géén lokale graantrein...
Groeten,
Joris De Mol
Wil dat dan zeggen dat er nog geregeld een trein over dit dienstspoor rijdt?
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Joris schreef:Hallo,
HLE 2302 schreef:
Groeten,
Joris De Mol
Ja dat was het ... wat heb ik toch met graantreinen. :? Was inderdaad de cementtrein. Foto gemaakt in de zomer van 2010.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Plaats reactie