De 2530 is erg mooi zo. De 2459 mag wel weer een likje verf gebruiken
Het Groot Nederlands Treinen Topic
-
Concurrent
-
NSNMBS
het grooste nadeel aan ns materieel? vrij eenvoudig totaal geen zonnewering te vinden in geen enkel vorm, kan heel lastig zijn, zeker bij bepaalde standen van de zongroentje schreef:Ondertussen heb ik wel eens gezeten in een van die NS-dubbeldekkers, en ik moet zeggen, op het kleine detail van de te kleine ramen zat ik er tien keer liever dan in de M6. Je moet ook geen Plan T met onze MS96en vergelijken, he.
-
NSNMBS
Plan T moet je zeker niet met AM96 vergelijkengroentje schreef:Ondertussen heb ik wel eens gezeten in een van die NS-dubbeldekkers, en ik moet zeggen, op het kleine detail van de te kleine ramen zat ik er tien keer liever dan in de M6. Je moet ook geen Plan T met onze MS96en vergelijken, he.
Dit kan je wel vergelijken misschien:
(vooral op functie per trein)
B --- NL
AM96 --- ICM
I11 --- ICRm
AM Klassiek --- Plan V/T
M5 --- DDM
Break/AM 75 --- DD-AR
M6 --- IRM
AM86 --- SGMm/SGM-II
MW41 --- DM'90
-
edje
-
Bastiaan
Als je in DDM (de stoptreindubbeldekkers) gezeten hebt, is dit natuurlijk geen vergelijking. Als je VIRM (intercitydubbeldekker) bedoelt, dan zou ik het nog wel eens met jou eens kunnen zijn, als ik een keer in een M6 gezeten zou hebben. VIRM houd ik ook niet van. DDM zal ongeveer hetzelfde zijn als M5.groentje schreef:Ondertussen heb ik wel eens gezeten in een van die NS-dubbeldekkers, en ik moet zeggen, op het kleine detail van de te kleine ramen zat ik er tien keer liever dan in de M6.
Treinen waar ik wel graag in zit: ICM Koploper, ICK ex-Duitse rijtuigen, ICRm-rijtuigen, SM'90 Railhoppers (helaas buiten dienst), DM'90 Buffels (waarschijnlijk tien keer beter dan MW41), DDM alleen de oude banken, Plan V alleen als het rustig is.
-
edje
Als je DM'90 lekker vindt zitten, dan moet je Plan T ook fijn vinden.Bastiaan schreef:
Treinen waar ik wel graag in zit: ICM Koploper, ICK ex-Duitse rijtuigen, ICRm-rijtuigen, SM'90 Railhoppers (helaas buiten dienst), DM'90 Buffels (waarschijnlijk tien keer beter dan MW41), DDM alleen de oude banken, Plan V alleen als het rustig is.
En dan met name de vierzitjes van Plan T
De 1e klas zitting van de DM'90 wordt gebruikt als 2e klas zitting in de Plan T
-
Bastiaan
-
edje
Ik zal toch de Virms hebben bedoeld. Veel ervaring heb ik niet met NS-treinen, hoor, alleen de Benelux en die Virms tussen Tilburg en Roosendaal. Eerlijk gezegd, zonder Virm te willen verheerlijken, ik vond het toch beter zitten dan onze M6-rijtuigen. Ze zaten zachter, ik had meer ruimte, ik vond het licht aangenamer, ze hadden een betere opstelling, waar ik zat had ik minder last van lawaai, en ze hadden dat vervelende boordje niet.
-
TreinenFanaat
RN - 6440 - 6414 met een gemengde-trein te Oisterwijk.
RN - 6471 - 6402 met een containertrein te Oisterwijk.
RN - 6493 - 6483 - 6481 met een gemengde-trein te Rijen (5 Eiken).
ERS - 6607 met een containertrein te Rijen (5 Eiken).
NMBS - 7783 - 7782 met een (lege) containertrein te Rijen (5 Eiken).
NS Mat.64 plan.V - 480 te Rijen (5 Eiken).
RN - 1611 met een kalktrein te Rijen (5 Eiken).
ICM - 4015 - 4036 te Rijen (5 Eiken).
RN - 6414 - 6440 met een gemengde-trein te Rijen (5 Eiken).
RN - 232 902 - 7 met een containertrein te Rijen (5 Eiken).Spoorse Groet,
J
[/img]