De 2530 is erg mooi zo. De 2459 mag wel weer een likje verf gebruiken

het grooste nadeel aan ns materieel? vrij eenvoudig totaal geen zonnewering te vinden in geen enkel vorm, kan heel lastig zijn, zeker bij bepaalde standen van de zongroentje schreef:Ondertussen heb ik wel eens gezeten in een van die NS-dubbeldekkers, en ik moet zeggen, op het kleine detail van de te kleine ramen zat ik er tien keer liever dan in de M6. Je moet ook geen Plan T met onze MS96en vergelijken, he.
Plan T moet je zeker niet met AM96 vergelijkengroentje schreef:Ondertussen heb ik wel eens gezeten in een van die NS-dubbeldekkers, en ik moet zeggen, op het kleine detail van de te kleine ramen zat ik er tien keer liever dan in de M6. Je moet ook geen Plan T met onze MS96en vergelijken, he.
Als je in DDM (de stoptreindubbeldekkers) gezeten hebt, is dit natuurlijk geen vergelijking. Als je VIRM (intercitydubbeldekker) bedoelt, dan zou ik het nog wel eens met jou eens kunnen zijn, als ik een keer in een M6 gezeten zou hebben. VIRM houd ik ook niet van. DDM zal ongeveer hetzelfde zijn als M5.groentje schreef:Ondertussen heb ik wel eens gezeten in een van die NS-dubbeldekkers, en ik moet zeggen, op het kleine detail van de te kleine ramen zat ik er tien keer liever dan in de M6.
Als je DM'90 lekker vindt zitten, dan moet je Plan T ook fijn vinden.Bastiaan schreef:
Treinen waar ik wel graag in zit: ICM Koploper, ICK ex-Duitse rijtuigen, ICRm-rijtuigen, SM'90 Railhoppers (helaas buiten dienst), DM'90 Buffels (waarschijnlijk tien keer beter dan MW41), DDM alleen de oude banken, Plan V alleen als het rustig is.