M2 rijtuigen weg uit Oostende

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Nonkelronnie schreef:
Trainspotterke schreef:Ik vind eigenlijk ook dat die I5-rijtuigen daar redelijk hinderlijk zijn! :?
Uitdaging: welke van onze TB's sleept die daar weg?
Wegduwen naar het kaaistation en rechtstreeks de zee in! :twisted: :lol: :P
Beesty

Bericht door Beesty »

Die roestbakke rollen niemer jong :P
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
How, dat zijn nog zeer mooie rijtuigen hoor!
(Als ze tenminste geen bende vandalen over zich gekregen hebben, binnenin bedoel ik dan).
Ik ben in die rijtuigen geweest enkele dagen na hun aankomst te FSD, en toen zagen die rijtuigen er nog zeeeer goed uit, sommigen hadden net een opkuisbeurd gekregen (de datum op de gele klevertjes daar ergesn onderaan was nog vrij recent, maar veronderstel dat dat geen volledige revisie geweest zal zijn). De foto's daarvan zijn trouwens op m'n site bij I5 te vinden (Nederlands=> NMBS=> Rijtuigen=> I5).
Maja, das ook weer 2 jaar geleden...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Joris schreef:Hallo,
How, dat zijn nog zeer mooie rijtuigen hoor!
(Als ze tenminste geen bende vandalen over zich gekregen hebben, binnenin bedoel ik dan).
Ik ben in die rijtuigen geweest enkele dagen na hun aankomst te FSD, en toen zagen die rijtuigen er nog zeeeer goed uit, sommigen hadden net een opkuisbeurd gekregen (de datum op de gele klevertjes daar ergesn onderaan was nog vrij recent, maar veronderstel dat dat geen volledige revisie geweest zal zijn). De foto's daarvan zijn trouwens op m'n site bij I5 te vinden (Nederlands=> NMBS=> Rijtuigen=> I5).
Maja, das ook weer 2 jaar geleden...
Groeten,
Joris De Mol
Iedereen die nu binnenkomt in Oostende krijgt dat een erg goed beeld te zien.
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Jonathan schreef:
Joris schreef:...
Zaag niet zo, je moet er zelf toch niet in reizen? Als je die rijtuigen niet wil zien, doe dan gewoon je ogen dicht he. :roll:
260689

Bericht door 260689 »

ThomSten schreef:
Jonathan schreef:
Joris schreef:...
Zaag niet zo, je moet er zelf toch niet in reizen? Als je die rijtuigen niet wil zien, doe dan gewoon je ogen dicht he. :roll:
Goe gezegt Thomas
hein

Bericht door hein »

bij de I5en staat ook nog een resto en twee dms oranje denk ik
jammer genoeg is een van de I5 rijtuigen volgespoten met graffiti
ik heb er geen probleem mee dat de I5en daar staan
Jonathan

Bericht door Jonathan »

hein schreef:een resto
Die is weg. Ik heb het vandaag gezien op IC G 1808 en gecontroleerd op IC A 529. Een beter zicht op de depot, zou ik zeggen!
Boke
Contacteer:

Bericht door Boke »

In Chatelet staan nog steeds een aantal M2's, waaronder 1 stuurstand, als ik het goed gezien heb.
Bert

Bericht door Bert »

Net zoals in Aalst :)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Worden er trouwens nog steeds M2-rijtuigen gebruikt voor de personeelspendel tussen het station van Mons en de werkplaats van Cuesmes? :wink:

Dit zijn twee M2-rijtuigen gesleept door een 77. :P
Mechanik

Bericht door Mechanik »

die vandaag ontspoord zijn, en waarschijnlijk was er nen 82 ipv een 77 in het spel ....
tt44ta46

Bericht door tt44ta46 »

In Châtelet staan nog zo'n 15 M2's, maar de toestand...

Enkel de 2 achtergebleven voor het Patrimonium zijn OK (moeten nog naar Schaarbeek voor een groen jasje).

De personeelspendel naar Cuesmes gebeurt nog steeds door 2M2, en heeft gisteren inderdaad een 'salto' gemaakt, de 7382 ligt op zijn zij NAAST (!) het eerste rijtuig, je moet het maar kunnen...

Ondertussen vroeg men me 1 van de 2 in Châtelet gebleven Patrimonium-M2's een tijdje te mogen gebruiken.

greetz
J_Vandereycken

Bericht door J_Vandereycken »

Hoeveel M2 rijtuigen heeft Patrimonium nu? Die van de laatste stoomrit waren toch eigendom van Patrimonium niet?

groeten,

Johan
Beesty

Bericht door Beesty »

Net buiten het station in brugge, achter dat huisje staan ook nog 2 (vervallen) M2's als ik me niet vergis.
Plaats reactie