Hallo,
How, dat zijn nog zeer mooie rijtuigen hoor!
(Als ze tenminste geen bende vandalen over zich gekregen hebben, binnenin bedoel ik dan).
Ik ben in die rijtuigen geweest enkele dagen na hun aankomst te FSD, en toen zagen die rijtuigen er nog zeeeer goed uit, sommigen hadden net een opkuisbeurd gekregen (de datum op de gele klevertjes daar ergesn onderaan was nog vrij recent, maar veronderstel dat dat geen volledige revisie geweest zal zijn). De foto's daarvan zijn trouwens op m'n site bij I5 te vinden (Nederlands=> NMBS=> Rijtuigen=> I5).
Maja, das ook weer 2 jaar geleden...
Groeten,
Joris De Mol
Joris schreef:Hallo,
How, dat zijn nog zeer mooie rijtuigen hoor!
(Als ze tenminste geen bende vandalen over zich gekregen hebben, binnenin bedoel ik dan).
Ik ben in die rijtuigen geweest enkele dagen na hun aankomst te FSD, en toen zagen die rijtuigen er nog zeeeer goed uit, sommigen hadden net een opkuisbeurd gekregen (de datum op de gele klevertjes daar ergesn onderaan was nog vrij recent, maar veronderstel dat dat geen volledige revisie geweest zal zijn). De foto's daarvan zijn trouwens op m'n site bij I5 te vinden (Nederlands=> NMBS=> Rijtuigen=> I5).
Maja, das ook weer 2 jaar geleden...
Groeten,
Joris De Mol
Iedereen die nu binnenkomt in Oostende krijgt dat een erg goed beeld te zien.
bij de I5en staat ook nog een resto en twee dms oranje denk ik
jammer genoeg is een van de I5 rijtuigen volgespoten met graffiti
ik heb er geen probleem mee dat de I5en daar staan
In Châtelet staan nog zo'n 15 M2's, maar de toestand...
Enkel de 2 achtergebleven voor het Patrimonium zijn OK (moeten nog naar Schaarbeek voor een groen jasje).
De personeelspendel naar Cuesmes gebeurt nog steeds door 2M2, en heeft gisteren inderdaad een 'salto' gemaakt, de 7382 ligt op zijn zij NAAST (!) het eerste rijtuig, je moet het maar kunnen...
Ondertussen vroeg men me 1 van de 2 in Châtelet gebleven Patrimonium-M2's een tijdje te mogen gebruiken.