M4 en klassiekjes

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
overweg13 schreef:Vanavond nog gezien: 8095 Brussel-Luxemburg - Dendermonde met rode M4's: 2755 + 52352 52232 58033 52244 52310. Stel van FBMZ.
Kan je er op letten of je dat nog vaak ziet? dan probeer ik anders die P-trein komende week eens op foto te zetten.
Overigens zag ik zondag in Dendermonde geen rode M4 rijtuigen staan, maar die zaten misschien ergens achter verstopt...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
overweg13

Bericht door overweg13 »

Dag

Ik ben die avond speciaal naar Brussel-L. geweest om al de samenstellingen van de gesleepte treinen op te schrijven. Ik kom daar dus kortelings niet meer. Maar ik denk dat je er vrij zeker mag van zijn dat dit stel nog gebruikt wordt tot minstens de wijziging van de dienstregeling in december.
Met vriendelijke groet

overweg13
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Wat ik me al tijdje afvraag, zijn er eigenlijk nog rode M4adxen?
treinbruno

Bericht door treinbruno »

2 weken geleden zondag zag ik uit mijn trein in dendermonde een rode M4 stam staan
maar vorige week niet (en ook niet in de bundel)
Afbeelding
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Stijn D.C. schreef:Wat ik me al tijdje afvraag, zijn er eigenlijk nog rode M4adxen?
Al lang niet meer helaas...
De stam die in Dendermonde gebruikt wordt, is dat niet de laatste rode stam? In het voorlaatste ODB, dat zal dat van september geweest zijn denk ik, stond dat er nog maar 30 rode M4 rijtuigen over waren...
Hopelijk houdt die rode M4ram het nog tot na de examens uit...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
msts.be

Bericht door msts.be »

Stijn D.C. schreef:Wat ik me al tijdje afvraag, zijn er eigenlijk nog rode M4adxen?
Ja, ik zou één van de laatsten gezien kunnen hebben laatste donderdag, toen stond er nog een in de bundel van Muizen. 's Avonds was hij al weg maar toen stonden de poststellen er in de plaats.. :wink:
HLE 2302

Re: M4 en klassiekjes

Bericht door HLE 2302 »

ik neem iedere dag een rood klasiekje naar school :P

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Rode klassiekjes rijden er nog genoeg hoor. ;) Rode M4 daarentegen.
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

De stoptrein tussen Kortrijk en Brugge bestaat altijd uit rode klassiekjes.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Stijn D.C.
Contacteer:

Re:

Bericht door Stijn D.C. »

msts.be schreef:
Ja, ik zou één van de laatsten gezien kunnen hebben laatste donderdag, toen stond er nog een in de bundel van Muizen. 's Avonds was hij al weg maar toen stonden de poststellen er in de plaats.. :wink:
Volgens anderen zijn er dan geen Adxen (stuurstanden) meer in de bordeaux kleur.

:roll:
msts.be

Bericht door msts.be »

Ah, ik verwarde met AD-rijtuigen (zonder stuurstand), maar ook de rode versies daarvan zullen nu stilaan aan het verdwijnen zijn..
Bert

Bericht door Bert »

Dieselfreak schreef:De stoptrein tussen Kortrijk en Brugge bestaat altijd uit rode klassiekjes.
Bestaat meestal uit rode klassiekjes. :wink:
Steve

Re:

Bericht door Steve »

Joris schreef:Hallo,
overweg13 schreef:Vanavond nog gezien: 8095 Brussel-Luxemburg - Dendermonde met rode M4's: 2755 + 52352 52232 58033 52244 52310. Stel van FBMZ.
Kan je er op letten of je dat nog vaak ziet? dan probeer ik anders die P-trein komende week eens op foto te zetten.
Overigens zag ik zondag in Dendermonde geen rode M4 rijtuigen staan, maar die zaten misschien ergens achter verstopt...
Groeten,
Joris De Mol
Deze week die 8095 (nu Brussel-Zuid - Dendermonde) gespot in Brussel-Noord... en het waren gemoderniseerde M4's! Toeval, of is het echt te laat om die rode M4's nog vast te krijgen?
Shrek

Re: Re:

Bericht door Shrek »

MIVB-reiziger schreef: Deze week die 8095 (nu Brussel-Zuid - Dendermonde) gespot in Brussel-Noord... en het waren gemoderniseerde M4's! Toeval, of is het echt te laat om die rode M4's nog vast te krijgen?
ik heb er vorige week nog 1 zien staan, buiten aan de CW in mechelen. Ik heb zo'n vermoeden dat dat de laatste rode M4 was die ik ooit zal zien :P
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Waar staat die juist?

BDJ
Plaats reactie