overweg13 schreef:Vanavond nog gezien: 8095 Brussel-Luxemburg - Dendermonde met rode M4's: 2755 + 52352 52232 58033 52244 52310. Stel van FBMZ.
Kan je er op letten of je dat nog vaak ziet? dan probeer ik anders die P-trein komende week eens op foto te zetten.
Overigens zag ik zondag in Dendermonde geen rode M4 rijtuigen staan, maar die zaten misschien ergens achter verstopt...
Groeten,
Joris De Mol
Ik ben die avond speciaal naar Brussel-L. geweest om al de samenstellingen van de gesleepte treinen op te schrijven. Ik kom daar dus kortelings niet meer. Maar ik denk dat je er vrij zeker mag van zijn dat dit stel nog gebruikt wordt tot minstens de wijziging van de dienstregeling in december.
Stijn D.C. schreef:Wat ik me al tijdje afvraag, zijn er eigenlijk nog rode M4adxen?
Al lang niet meer helaas...
De stam die in Dendermonde gebruikt wordt, is dat niet de laatste rode stam? In het voorlaatste ODB, dat zal dat van september geweest zijn denk ik, stond dat er nog maar 30 rode M4 rijtuigen over waren...
Hopelijk houdt die rode M4ram het nog tot na de examens uit...
Groeten,
Joris De Mol
Stijn D.C. schreef:Wat ik me al tijdje afvraag, zijn er eigenlijk nog rode M4adxen?
Ja, ik zou één van de laatsten gezien kunnen hebben laatste donderdag, toen stond er nog een in de bundel van Muizen. 's Avonds was hij al weg maar toen stonden de poststellen er in de plaats..
Ja, ik zou één van de laatsten gezien kunnen hebben laatste donderdag, toen stond er nog een in de bundel van Muizen. 's Avonds was hij al weg maar toen stonden de poststellen er in de plaats..
Volgens anderen zijn er dan geen Adxen (stuurstanden) meer in de bordeaux kleur.
overweg13 schreef:Vanavond nog gezien: 8095 Brussel-Luxemburg - Dendermonde met rode M4's: 2755 + 52352 52232 58033 52244 52310. Stel van FBMZ.
Kan je er op letten of je dat nog vaak ziet? dan probeer ik anders die P-trein komende week eens op foto te zetten.
Overigens zag ik zondag in Dendermonde geen rode M4 rijtuigen staan, maar die zaten misschien ergens achter verstopt...
Groeten,
Joris De Mol
Deze week die 8095 (nu Brussel-Zuid - Dendermonde) gespot in Brussel-Noord... en het waren gemoderniseerde M4's! Toeval, of is het echt te laat om die rode M4's nog vast te krijgen?
MIVB-reiziger schreef:
Deze week die 8095 (nu Brussel-Zuid - Dendermonde) gespot in Brussel-Noord... en het waren gemoderniseerde M4's! Toeval, of is het echt te laat om die rode M4's nog vast te krijgen?
ik heb er vorige week nog 1 zien staan, buiten aan de CW in mechelen. Ik heb zo'n vermoeden dat dat de laatste rode M4 was die ik ooit zal zien